برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت پنجره پانیاپلاسpania plus

پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک در اهواز

پنجره دوجداره آلومينيوم ترمال بريك در اهواز

شرکت پنجره دوجداره پانیاپلاس در اهواز
ارائه جدیدترین و زیباترین سیستمهای در و پنجره دوجداره
یوپی وی سی -آلومینیوم 09362611415
سیستم ترمال بریک به دلیل داشتن لاستیک پلی آمید مابین جدار داخلی و خارجی پروفیل که توسط ماشین آلات پانچ میگردد امکان نفوذ گرما، سرما و لرزش را به صفر رسانده و امکان دو رنگ بودن نمای داخلی و خارجی را نیز میسر می نماید.

پلی آمید خواص مکانیکی خود را در حرارتهای بالا و در برابر مواد شیمیایی و آب و اشعه یو وی حفظ می کند. بالا بودن استحکام و طول عمر بالا از دیگر مزایای تیغه های پلی آمید می باشد. تیغه پلی آمید مانع انتقال حرارت از یک سطح به سطح دیگر میشود. در واقع اطلاق عنوان ترمال بریک به این سیستم به دلیل ایجاد شکست حرارتی و ممانعت از انتقال حرارت میباشد.

پنجره ترمال بریک پانیاپلاس

نتیجه استفاده از پروفیل ترمال بریک، جلوگیری از انتقال سرما و گرما از جدار خارجی به جدار داخلی و بالعکس می باشد. در صورت استفاده از سیستم ترمال بریک در درب و پنجره ها ۳۸% کاهش اتلاف انرژی حرارتی در فصل سرما و ۳۲% کاهش اتلاف انرژی برودتی در فصل گرما، ۲۸% کاهش مصرف سوخت، ۲۰% کاهش هزینه در سرمایه گذاری اولیه تاسیسات و همچنین به میزان قابل توجهی از آلودگی صوتی جلوگیری میشود.

در پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک پانیاپلاس با تکیه بر چند اتصال رایج به خصوص یراق آلات پیچ و پرچی و همچنین پانچ با استفاده از لقمه‌های توپر آلومینیومی قدرت اتصال به نحوی فوق‌العاده بالاست. یراق‌آلات مستقیماً به فلز آلومینیوم متصل هستند.


رنگهای پودری الکترواستاتیک با تنوع فوق‌العاده بیش از ۲۵۰ رنگ متنوع را در اختیار مصرف‌کنندگان پروفیل آلومینیوم می‌گذارد که در کوره سخت شده و ضد ضربه و ریختگی است.

علاوه بر آن تنوع و زیبایی یک سیستم پوشش و رنگ‌ آمیزی دیگر یعنی آنادایز تنها برای پروفیل آلومینیوم قابل انجام است. پروفیل‌های آلومینیوم با رنگ‌های چاپی و سخت‌شدن در کوره دوام و زیبایی دو چندانی دارند.


امروزه استفاده از فریم های آلومینیومی به علت شکل پذیری بالا و سبکی متداول شده است چرا که با افزوده شدن تعداد شیشه های موجود، لازم است به طریقی وزن ساختمان را کاهش دهیم و لذا در این مقوله آلومینیوم فلز مناسبی به نظر می رسد.

همچنین استفاده از پرده کرکره های عایق در فصول سرد باعث محدودیت در تلفات انرژی بالاخص در هنگام شب خواهد شد.


علاوه بر آن تنوع و زیبایی یک سیستم پوشش و رنگ آمیزی یعنی آنادایز تنها در آلومینیوم قابل استحصال است.


سیستم پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک پانیاپلاس در اهواز با برخورداری از تنوع زیاد در فرم، رنگ و گستردگی استفاده از یراق آلات و تنوع بازشو، نیازهای صنعت ساختمان را برآورده ساخته است.

هر طرح و رنگی که مطابق میل شما باشد درشرکت پنجره پانیاپلاس قابل اجرا میباشد
تمام محصولات شرکت پانیاپلاس تولید بزرگترین کارخانجات تهران میباشد و تولید آنها بصورت کاملا صنعتی بهمراه شیشه گازدار واقعی میباشد
بالاترین کیفیت در محصول و بالاترین کیفیت در نصب را در اهواز از ما بخواهید
محصولات ما را با دیگر تولیدات مقایسه کنید
و از ما رزومه معتبر بخواهید

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت پنجره پانیاپلاسpania plus، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ روز پیش به روز شده.

شرکت پنجره پانیاپلاسpania plus
شرکت پنجره پانیاپلاسpania plus
آگهی: پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک در اهواز
شرکت پنجره پانیاپلاسpania plus