برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت نانو صنعت اوژن

افزودنی بتن

افزودني بتن

شرکت نانو صنعت اوژن تولید کننده افزودنی های بتن، ابر روان کننده پلی کربوکسیلاتی،ژل میکروسیلیس و انواع مواد آب بند کننده و واتر پورف کننده برای ایزولاسیون پروژه های ساختمانی.
شرکت دانش بنیان نانو صنعت اوژن با یک دهه سابقه درخشان در تولید، فروش و اجرای مواد و پوشش های آب بند و آب گریز کننده سطوح ساختمانی بر پایه فناوری نانو و اجرای موفق بیش از ۳۰۰ پروژه آب بند سازی، انجام ۲۷ پروژه تحقیقاتی نانو تکنولوژی، توان سنتز بیش از ۱۰۰ نوع مواد در مقیاس نانو و همچنین بیش از ۴۰ محصول تخصصی ساختمان گامی بزرگ در جهت رفع نیاز این صنعت کشور عزیزمان به این گروه از مواد برداشته است.
فرمولاسیون دقیق و R&D پویا ، استفاده از مواد اولیه مرغوب، اعمال کنترل کیفی فراگیر و داشتن تیم اجرایی متخصص از مزیتهای این شرکت است که در حفظ و ارتقاء آن کوشا بوده ایم.
برخی از محصولات در زمینه آب بند و آب گریز کنندگی بتن و سطوح سیمانی:
-محلول نفوذ کننده ، کریستال کننده و آب بند کننده پایه سیلیکاتی
-ایزوسمنت : پوشش دو جزیی بر پایه سیمان و رزین اکریلیک که پس از اجرا فیلمی منعطف و۱۰۰ درصد آب بند را ایجاد مینماید. ایزوسمنت در تمامی رنگ های سفارشی نیز قابل تولید می باشد، که نیاز به رنگ آمیزی و نقاشی سطح را رفع می نماید.
-ایزوگام مایع Li25: نسل جدید عایق های قیری بصورت سرد اجرا و آماده مصرف که جایگزین قیرگونی و ایزوگام بوده و پس از اجرا یک عایق یکپارچه بدون overlap بوجود می آورد. همچنین از Li25 به علت چسبندگی عالی به سطوح مختلف بتنی، فلزی و قیری می توان برای ترمیم ترکها و پوسیدگیهای ایزوگام، عایق کردن کف کولرهای آبی،ایزولاسیون لوله های بتنی و فلزی، مخازن زیر زمینی، فونداسیون ها، دیوار های مدفون در خاک و کلیه سازه های بتنی استفاده نمود.
- سرباره کوره آهن جهت استفاده در بتن که با داشتن خواص پوزولانی بعنوان یک فیلر فعال و واکنش پذیر با اجزای سیمان ، موجب افزایش مقاومت های بتن می گردد.
- الیاف پلی پروپیلن و فولادی بتن
- چسب های بتن تخصصی جهت اب بندی و افزایش چسبندگی ملات های سیمانی
- چسب کاشی پودری با استاندارد های C1و C2 اروپا
- آبگریز کننده های تخصصی انواع مصالح ساختمانی از قبیل سنگ ، اجر، سیمان ،گچ ، شیشه و...
- ماستیک و درزگیر های منعطف ،کشسان و آبگریز جهت انواع مصالح ساختمانی

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت نانو صنعت اوژن، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

شرکت نانو صنعت اوژن
شرکت نانو صنعت اوژن
آگهی: افزودنی بتن
شرکت نانو صنعت اوژن