برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
محیب الله رشیدی

اجرای سنگ لاشه سنگ مالون سنگ ورقه ای سنگ کوهی فروش

اجراي سنگ لاشه سنگ مالون سنگ ورقه اي سنگ كوهي فروش

اجرای سنگ لاشه ، اجرای سنگ ورقه ای
بعد از تهیه سنگ از معدن سنگ این سنگ ها در اجراهای مختلف از آنها استفاده می شود مثلا اجرای سنگ لاشه ، اجرای سنگ مالون ، اجرای سنگ ورقه ای ، اجرای نمای ساختمان ، اجرای شومینه ، اجرای رمپ ، اجرای کف فرش ویلاها ، اجرای محوطه سازی و مواردی از این قبل استفاده می شوند.

اجرای سنگ لاشه
سنگ لاشه در رنگ های مختلف و متنوع با قطرهای 4 الی 8 سانتی متری وجود دارد که در برابر سرما و یخبندان استقامت بالایی دارد. از سنگ های لاشه در اجراهای مختلفی با نام های مختلف مانند اجرای سنگ لاشه مالون ، اجرای سنگ لاشه ورقه ای ، اجرای سنگ لاشه کف ، ... استفاده می شود. سنگ مالون برای دیوار چینی دور باغ ها ، دور محوطه و پی ریزی ساختمان ها استفاده می شود. سنگ های ورقه ای برای کف فرش محوطه سازی ویلاها و یا باغ ها و یا حیاط ویلاها و خیابان های شهرک بکار می رود.

اجرای سنگ ورقه ای
سنگ ورقه ای یا همان سنگ تخت به سنگی گفته می شود که از کوه ها استخراج می شوند و توسط استادکاران سنگ تراش به وسیله چکش و قلم به ابعاد دلخواه تولید می شوند و برای مصارف مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرند. سنگ های ورقه ای نسبت به سنگ های برش خورده ارزان تر و به صرفه تر می باشد. از سنگ های ورقه ای در سنگ فرش کف خیابان ها ، پله ها ، آبنما ، شومینه ، باربیکیو ، استخر و غیره استفاده می شود.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

محیب الله رشیدی، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ هفته پیش به روز شده.

محیب الله رشیدی
محیب الله رشیدی
آگهی: اجرای سنگ لاشه سنگ مالون سنگ ورقه ای سنگ کوهی فروش
محیب الله رشیدی