برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مهندس دانیال چشمه علائی

فروش و ساخت سازه گالوانیزه سبک LSF

فروش و ساخت سازه گالوانيزه سبك LSF

پروفیل های فولادی سرد نورد شده تاکنون به صورت اقتصادی برای ساخت ساختمان‌ها و سایر موارد کاربردی مورد استفاده قرار گرفته‌اند. این گونه از مقاطع با انجام نورد سرد بر روی ورق، توسط دستگاه‌های رول فورمینگ تیغه‌های خم کن و یا روشهای خمکاری ساخته می‌شوند. ورق‌ها و میله‌های فولادی تا ضخامت mm 4/25 (in1) را می‌توان به صورت مقاطع سرد نورد شده، شکل داد.
به طور کلی چندین مزیت را می‌توان برای استفاده از مقاطع سرد نورد شده در ساخت ساختمان‌ها بر شمرد.
1. برای بارهای نسبتاً سبک و یا دهانه‌های کوتاه می‌توان پروفیل های سبکی تولید نمود.
2. پروفیل های با شکل غیر معمول را می‌توان با استفاده از عملیات نورد سرد تولید نمود که در نتیجه نسبت مقاومت به وزن آنها بسیار قابل توجه باشد.
3. پانل‌ها و عرشه‌های باربر می‌توانند سطوح قابل استفاده‌ای را برای ساخت کف، سقف و دیوارها ایجاد نمایند. همچنین در مواردی آنها می‌توانند سطوح بسته‌ای را برای عبور کانال‌های تاسیساتی ایجاد نمایند.
4. پانل‌ها و عرشه‌ها نه تنها توانایی مقابله با بارهایی که به صورت عمود بر سطح آنها وارد می‌شوند را دارند بلکه در صورت ایجاد اتصال کافی در بین خود این اعضاء و اعضای نگهدارنده آنها می‌توان به عنوان پانل‌های برشی از این اعضا برای مقابله با نیروهایی که در صفحه آنها وارد می‌شود استفاده نمود.
5. استفاده از پروفیل های فولادی سرد نورد شده در ساخت ساختمان‌ها از دهه 1850 آغاز گردید. با این حال در آمریکا استفاده از این مقاطع در ساختمان‌سازی تا نشر اولین چاپ ضوابط انجمن آمریکایی آهن و فولاد در سال 1946 (1946 AISI) گسترش زیادی پیدا نکرد. این اولین استاندارد طراحی بر مبنای تحقیقات انجام یافته در دانشگاه کرنل از سال 1939 و با پشتیبانی AISI، تدوین گردید. این استاندارد به تناوب توسط کمیته AISI و به منظور بازتاب پیشرفت‌های فنی و نتایج تحقیقات جاری در سال‌های 1956، 1960، 1962، 1968، 1980 و 1986 مورد بازبینی و تجدیدنظر قرار گرفت. در سال 1991 اولین ضوابط مربوط به «طراحی پروفیل های سازه‌ای فولاد سرد نورد شده براساس روش ضریب بار – مقاومت» توسط AISI انتشار یافت (1991 AISI). در سال 1996 ضوابط مربوط به طراحی به روش تنش مجاز ASDو طراحی به روش ضریب بار – مقاومت LRFD در یک مدرک گردآوری گردیدند.
www.pdpars.ir

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مهندس دانیال چشمه علائی، از ۱۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۸ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

مهندس دانیال چشمه علائی
  • تهران، تهران پاسداران - خیابان گل نبی - پلاک 40 - طبقه چهارم - واحد 404 شرقی
  • 021 2244 8448
مهندس دانیال چشمه علائی
آگهی: فروش و ساخت سازه گالوانیزه سبک LSF
مهندس دانیال چشمه علائی