برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
موسسه روسانا

برگزاری دوره های مجازی اطفاء حریق، HSE

مؤسسه رایزنی و سلوک آموزش نوا با نام اختصاری "روسانا"

(دارای مجوز رسمی از وزارت علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران)

به طور کلی مؤسسه روسانا یک مؤسسه علمی- فرهنگی و تخصصی است که در زمینه های زیر فعال می باشد:
• اعزام کارشناس و متخصص کارآموز و بازآموز در رشته های مختلف ، جهت گذراندن دوره های کوتاه مدت و بلند مدت علمی و عملی به منظور ارتقاء میزان تخصص در بکارگیری تجهیزات و فناوری های علمی- صنعتی
• اعزام گروههای متخصص در شاخه های گوناگون مدیریت بحران ، پدافند غیرعامل و نیز اطفاء حریق (آتش سوزیهای ساختمانی- صنعتی- مخازن گاز LPG- نیروگاهها- پالایشگاهها و غیره ، مقابله با حوادث ناشی از بروز زلزله- سیل- سونامی و غیره - مقابله با سوانح هوایی ناشی از سقوط هواپیما)
• عملیات نجات- کشف اجساد و غیره ... در انستیتوها و دانشگاههای وزارت حوادث غیرمترقبه جمهوریهای روسیه و بلاروس
• اعزام دانشجویان و کارآموزان در تمامی رشته های گوناگون تحصیلی در مقاطع کارشناسی-کارشناسی ارشد- دکتری و فوق دکتری به بیش از یکصد انستیتو ، دانشگاه و آموزشگاه های علمی- صنعتی- فرهنگی- هنری و ... در روسیه و کشورهای روس زبان.
• اعزام هیأتهای مختلف علمی- صنعتی به نمایشگاهها ، سمینارها و کنفرانس های بین المللی در شهرهای مسکو- سن پترزبورگ- مینسک و غیره...

برخورداری از ارتباطات وسیع و قراردادهای رسمی با آموزشگاهها ، انستیتوها و دانشگاههای روسیه و بلاروس و نیز تسلط کامل بر فرهنگ و زبان کشورهای مذکور که حاصل نزدیک به دو دهه زندگی ، تحصیل و کار مستمر در بطن جامعه روس و در شهرهایی چون مسکو ، سن پترزبورگ ، مینسک و غیره می باشد ؛ سبب گردیده است که مؤسسه روسانا فعالترین و بزرگترین مؤسسه اعزام کننده ی متخصصین ، کارآموزان ، دانشجویان و هنرجویان به ارگانهای علمی-آموزشی کشورهای یاد شده تلقی گردد.

در میان انستیتوهای آموزشی- تخصصی طرف قرارداد مؤسسه روسانا ، انستیتوی ارتقاء تخصص وزارت حوادث غیرمترقبه بلاروس یکی از بزرگترین ، مهمترین و مطرح ترین مجموعه هاست که در زمینه مدیریت بحران ، پدافند غیرعامل و نیز اطفاء حریق - مقابله با زلزله ، سوانح هوایی و حوادث غیر منتظره فعال بوده و هر ساله پذیرای گروههای متعددی از متخصصین کشورهای گوناگون جهت بازآموزی در رشته های مختلف تخصصی می باشد .

مؤسسه روسانا به عنوان نماینده انحصاری انستیتوهای سه گانه وزارت حوادث غیرمترقبه بلاروس همواره تلاش نموده است ، بهترین پکیج خدمات لازمه ، جهت گذراندن دوره های بازآموزی تخصصی را به ارگانهای ذیربط کشور ارائه نماید.

www.rusana.org

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

موسسه روسانا، از ۱۱ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۳ سال پیش به روز شده.

موسسه روسانا
موسسه روسانا
آگهی: برگزاری دوره های مجازی اطفاء حریق، HSE
موسسه روسانا