برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت تدارک ارتباط کارآمد

GSM/ GPRS / GPS modem,مودم جی اس ام

GSM/ GPRS / GPS modem,مودم جي اس ام

مودمهای جی اس ام شامل
مودمهاب 3Gو 4G
GSM
GSM/GPRS
GSM/GPRS/GPS
با اینترفیسهای
RS232
USB
و انواع مبدلهای سیم کارت برای تبدیل سیم کارت موبایل ، ارسال SMS انبوه ، ردیابی خودرو و کاربردهای مختلف کلیه تجهیزات دارای یک سال گارانتی و 3 سال خدمات هستد.

این شرکت با 7 سال سابقه در عرضه زیر سیستمهای شبکه موبایل به عنوان مرکز تخصصی مشاوره و ارائه راه حل آماده است تا شما را در انتخاب بهترین دستگاه و ماجولهای GSM و قطعات مرتبط راهنمایی نماید.ما محصولات معروفترین برندهای سازنده تجهیزات کمکی جی اس ام از قبیل ، SIEMENS, SONY ERRICSON, ENFORA,LEADTEK, MAESTRO, WAVECOM, BENQ , MOTOROLA را در اختیار شما قرار میدهیم. شاید در نگاه نخست تفاوت اندک قیمتهای ما با فروشندگانی که با آگهی های رنگارنگ در سایتهای مختلف اینترنتی که به آگهی های کلیکی معروفند شما را متعجب یا حتی دلخور نماید اما هنگامیکه از اصالت تجهیزات و قطعات عرضه شده توسط ما و همچنین همپیمایی ما با شما از لحظه تصمیم برای خرید تا راه اندازی و استفاده و حتی هنگام بروز مشکل مطلع شوید تصدیق خواهید کرد که پرداخت مبلغ اندکی بیشتر(آنهم در بعضی موارد) در هنگام خرید ارزش برخورداری از همه ی آنچه پیشتر گفته شد را داشته است. در کنار همه مواردی که گفته شد ما همواره سعی میکنیم تا قیمت کالاها و خدماتمان با کیفیت آنها تناسب معقول و مشتری پسندی داشته باشد. میکوشیم تا محصولات نامرغوب به فهرست کالاهایمان راه پیدا نکنند چون سالها پیش آمدیم تا بمانیم.
***********************************
مودمهای مبتنی بر ماجول و پیاده سازی شده بصورت یکپارچه همواره محصولی قویتر ، با پایداری و قابلیت ارتقا را در اختیار میگذارد. مودمهای عرضه شده توسط ما همگی از ماجولهای معروف و نو استفاده میکنند بنابراین فقط اگر قصد خرید کالای حرفه ای را دارید با ما تماس بگیرید. بهمراه مودمها درایورهای اضافی و نرم افزار پیشرفته ارسال و دریافت SMS بصورت رایگانارائه میشوند.
این نرم افزار دارای قابلیتهای زیر است:
قابلیت ارسال و دریافت گروهی ، انفرادی و دسته بندی شده
قابلیت توزیع ارسال پیامک بین مودمهای متعدد نصب شده برروی یک سیستم(Dispatching) برای افزایش ارسال در واحد زمان
قابلیت تعریف زمان و تاریخ ارسال برای گروه یا فرد خاص
قابلیت پاسخگویی به پیامک دریافتی بر اساس کلمات کلیدی تعریف شده
قابلیت اکسپورت کردن پیامک برای ارسال در نرم افزارهای محاسباتی و کنترلی دیگر
قابلیت ارسال پیامکهای فارسی و انگلیسی و بلند
قابلیت ارسال پیامکهای خود بازشو
پشتیبانی کامل از UNICODE
محیط کاربری آسان
..

لطفا برای آگاهی از موجودی کالا ، قیمت و دریافت نرم افزار با ما تماس بگیرید. شرکت آماده است تا سفارشهای عمده شما را از طریق واردات با قیمتهای مناسب تامین نماید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت تدارک ارتباط کارآمد، از ۱۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱ ماه پیش به روز شده.

شرکت تدارک ارتباط کارآمد
شرکت تدارک ارتباط کارآمد
آگهی: GSM/ GPRS / GPS modem,مودم جی اس ام
شرکت تدارک ارتباط کارآمد