برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت سروش تلکام

تقویت کننده موبایل و مسدود کننده موبایل

تقويت كننده موبايل و مسدود كننده موبايل

تقویت کننده موبایل و مسدود کننده موبایل

شرکت سروش تلکام مجری طرح های ارتباطات سیار و نماینده انحصاری تجهیزات مخابراتی ACTEC انگلستان در ایران.

ارائه راهکارهای مخابراتی ، ایجاد و گسترش محدوده پوشش شبکه ارتباطات سیار (تقویت کننده موبایل) برای اولین بار ، بصورت انحصاری و 100% تضمینی

اولین وارد کننده تقویت کننده 3باند ACTEC
تنها تولید کننده دستگاه های تقویت کننده باندهای GSM900.DCS1800.3G در ایران

تلفن دفتر مرکزی - مشاوره و سفارش:
021-88925617
021-88925618
فکس:
021-88910288
تلفن کارگاه - خدمات نصب ، پشتیبانی و گارانتی محصولات:
021-22737305
021-22736415

تقویت آنتن موبایل Indoor (ایجاد و گسترش محدوده شبکه تلفن همراه در محیط های سرپوشیده و داخل ساختمان ها) تحت استاندارد همراه اول

بهترین روش جهت ارتقاء کیفیت مکالمه و تقویت سیگنال شبکه تلفن همراه در مناطق کوهستانی و دورافتاده ، طبقات زیرین فروشگاه ها و بیمارستان ها ، پارکینگهای طبقاتی ، هتل ها ، آسانسورها ، معادن ، کارخانجات ، واحدهای مسکونی و اداری (و هر نقطه دیگری که به علت دارا بودن موقعیت فیزیکی خاص منجربه قرار گرفتن آن در نقطه کور می باشد) استفاده از تقویت کننده GSM است.
* طراحی و اجراء با رعایت اصول معماری داخلی.
* شبیه سازی پروژه در نرم افزار بصورت انحصاری.
...
تقویت آنتن موبایل Outdoor (مخصوص ایجاد و گسترش محدوده شبکه تلفن همراه در محیط های باز و ساختمان های بزرگ) تحت استاندارد همراه اول

برای تأمین پوشش تلفن همراه در مناطقی که کاملاً خارج از پوشش شبکه قرار گرفته اند ، استفاده از تقویت کننده و تکرارکننده (Repeater) ضروری است. این دستگاه نقاط خارج از شبکه تلفن همراه را به شبکه متصل کرده و مناسب برای نقاط خارج از شهر و دور از ایستگاه های موبایل (BTS) می باشد. این تجهیزات برای پوشش در داخل ساختمان های بزرگ و برج ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
با این دستگاه ها بسته به شرایط جغرافیایی می توان امواج تلفن همراه را تا فاصله 30 کیلومتر دورتر انتقال داده و سپس یک محوطه باز تا مساحت 1000000m2 را تحت پوشش قرار داد. این دستگاه ها برای روستاها ، معادن ، کارخانجات ، سدها ، کمپ های خارج شهر ، سایت های نفت و گاز و سایر مراکز دور از شهر و خارج از سرویس شبکه تلفن همراه ، ارتباطی با کیفیتی بالا به ارمغان می آورد.
دستگاه تقویت موبایل با توجه به مسافت و محوطه تحت پوشش شامل انواع مختلفی است.
در جهت تأمین تجهیزات تکرارکننده و تقویت کننده GSM با بهترین کیفیت ، این شرکت نمایندگی دو شرکت WRI و ACTEC انگلستان را اخذ نموده و همچنین مجوزهای لازم از سازمان تنظیم مقررات رادیویی کشور را دارا می باشد.

+قابلیت پشتیبانی همزمان کلیه اپراتورهای تلفن همراه در ایران(همراه اول-ایرانسل-تالیا-رایتل-مخابرات سیار اصفهان(اسپادان) و کیش.
+دارای نمایشگر با قابلیت تنظیم جهت مانیتور قدرت ، میزان پوشش و نمایش خطاهای ناشی از نصب. و قابلیت اتصال به شبکه پشتیبانی از راه دور.
+دارای ترافیک و پهنای باند نامحدود جهت پوشش همزمان مشترکین در محدوده.
+پوشش و پشتیبانی از کلیه امکانات بصورت همزمان.
این سیستم بصورت انحصاری علاوه بر پوشش voice و sms قابلیت پوشش کلیه امکانات فعال همراه اعم از اینترنت GPRS و EDGE را در محدوده پوشش فراهم می کند.
بدون کابل ، ایجاد پوشش درنقاط کور با امواج رادیویی در فرکانس 900 و 1800 مگاهرتز .2باند)
فعالیت بصورت 24ساعته دارای 2سال گارانتی و 5سال خدمات

از دیگر فعالیت های این شرکت علاوه بر تقویت کننده موبایل ، فروش تجهیزات و اجرای طرح های انتقال خطوط تلفن ثابت ، فکس ، اینترنت پرسرعت و حتی تصاویر دوربین ها توسط لینک رادیویی دیجیتال (وایرلس) با بالاترین کیفیت و بدون نویز به نقاط خارج شهر و فاقد امکانات مخابراتی می باشد.
ویدئو کنفرانس ، ارتباط صوتی و تصویری و راه دور رایگان با کارخانه ، شعبه ، نمایندگی ، نقاط پر تماس و ...
*استفاده از برق خورشیدی جهت تامین انرژی مصرفی در نقاط فاقد برق.
-------------------------
مسدود کننده موبایل

ساخت ACTEC کشور انگلستان. فعالیت بصورت 24ساعته دارای 2سال گارانتی و 5سال خدمات

مسدود کننده موبایل دستگاهی است که با ارتعاش سیگنال رادیویی ضعیفی باعث قطع ارتباط بین تلفن همراه و فرستنده امواج تلفن همراه می شود و به انواع مسدود کننده ها یا جمرهای قابل حمل (پرتابل) - متوسط (ثابت) - توان بالا عرضه میشوند.
این امواج ، هیچ اختلالی در سایر تجهیزات ایجاد نمی کند و به محض روشن شدن دستگاه آنتن دهی کلیه تلفن های همراه در محدوده پوشش دستگاه به صفر رسیده و صفحه نمایش موبایل پیغام شبکه در دسترس نیست را نمایش می دهد.با خاموش کردن این دستگاه مجددا

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت سروش تلکام، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۳ سال پیش به روز شده.

شرکت سروش تلکام
شرکت سروش تلکام
آگهی: تقویت کننده موبایل و مسدود کننده موبایل
شرکت سروش تلکام