برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ارتباطات پیآم موج

تقویت کننده آنتن موبایل در مشهد

تقويت كننده آنتن موبايل در مشهد

تقویت کننده آنتن تلفن همراه (تقویت آنتن موبایل) مشهد
دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل در مشهد
پیمانکار همراه اول در خراسان
فروش دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل
نصب تقویت کننده موبایل
انواع تقویت کننده آنتن تلفن همراه در مشهد
تقویت آنتن موبایل خانگی در مشهد

شرکت ارتباطات پیام موج، با تیمی متخصص و تجربه چندین ساله خود در زمینه نصب و راه اندازی رپیترهای موبایل (دستگاه های تقویت کننده آنتن موبایل)، اقدام به تهیه تجهیزات رپیتر تلفن همراه از معتبر ترین برند های جهانی، کارشناسی منطقه مورد نظر ، ارائه نقشه و پلن مناسب جهت جانمایی آنتن ها و نصب و راه اندازی تجهیزات تقویت کننده سیگنال موبایل بصورت خانگی و داخل شهر (برجهای مسکونی و تجاری، پارکینگها، دفاتر اداری، هایپرمارکتها،سالنهای ورزشی و زیبایی، هتلها) و نقاط خارج شهر (معادن،سدها، تونلها، روستاها، باغات، ویلاها،جاده ها) می نماید.
این شرکت به عنوان پیمانکار شرکت مخابرات استان خراسان و شرکت همراه اول استان در زمینه نصب سیستمهای تقویت کننده موبایل خانگی و فضای باز، موفق به دریافت تاییدیه و تشویق از ارگانها و سازمانهای مربوطه گردیده است.

ارسال پکیج کامل دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل به تمام کشور ظرف 24 ساعت
شرکت ارتباطات پیام موج، وارد کننده مستقیم و انحصاری دستگاه های تقویت کننده آنتن موبایل (رپییتر موبایل) از بهترین برندهای دنیا، با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه کارشناسی،مشاوره،فروش و نصب سیستمهای تقویت کننده سیگنال موبایل در ساختمانها،منازل،فروشگاه ها، هایپر مارکتها، برجهای مسکونی،تجاری و اداری،پارکینگها،مراکز خرید، طبقات مرتفع ساختمانها، سالنهای زیبایی و ورزشی، طبقات منفی ساختمانها و تمامی نقاط کور و فاقد آنتن دهی، آماده خدمت رسانی در زمینه افزایش آنتن دهی موبایل، برطرف کردن نقاط کور و تقویت سیگنال تلفن همراه در تمام کشور می باشد.

فروش و نصب تقویت کننده سیگنال آنتن تلفن همراه ، جهت مراکز صنعتی ، کارخانجات ، هتلها ، بیمارستانها و ساختمانهای مسکونی و نقاط خارج از شهر مانند سدها، معادن، کارگاه ها، سوله ها

وجود نقاط کور آنتن دهی موضوعی است که به کلی قابل برطرف شدن میباشد . نقاط کور آنتن دهی در محیط بسته داخلی معمولا در طبقات زیر زمین ساختمان ها و یا به دلیل ساخت و ساز های اطراف و حتی نوع سازه ساختمان و یا در طبقات بالا برج ها و به دلیل ارتباط با چند ایستگاه بوجود می آید . همچنین بعضی مواقع در این نقاط بعد از تماس موفق ، ارتباط بلافاصله قطع می گردد و یا ممکن است ارتباط با کیفیت پایین صورت گیرد که با نصب تجهیزات تکرار کننده یا همان تقویت کننده در آن محل این مشکلات به کلی رفع می شود.

تقویت آنتن دهی موبایل معمولا اوقاتی که در محل کار و یا منزل خود با ضعف سیگنال ، ریزش آنتن ، مشکل قطع و وصل شدن صدا ، تماس ناموفق و یا عدم آنتن دهی تلفن همراه مواجه هستید، لازم و ضروری می باشد.وقتی منطقه و یا مکانی که کاملا فاقد سیگنال و یا ضعف سیگنال و خارج از محدوده پوشش دکل های مخابراتی است، نیاز به پوشش تلفن همراه داشته باشد، تنها راه حل اصولی و مهندسی برای تقویت آنتن موبایل و یا افزایش سیگنال استفاده از دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل است که با نام های بوستر - ریپیتر - موبایل آمپلی فایر شناخته میشود، می باشد.
روش کار این متد به 3 بخش تقسیم میشود که در اینجا مختصرا راجب به آن توضیح خواهیم داد :
1 : با قرار گیری یک آنتن گیرنده در مکانی که آنتن دهی موبایل در وضعیت مطلوبی قرار دارد , سیگنال تلفن همراه دریافت میشود . این آنتن با نام آنتن خارجی ( outdoor antenna ) شناخته میشود که بسته به مکان جغرافیایی شما در مدلهای : آنتن یاگی ( yagi antenna ) - آنتن لوگاریتمی ( Logarithm Antenna ) - آنتن پارابولیک ( Parabolic Grid Antenna ) قابل انتخاب است .
2 : سیگنال دریافت شده توسط یک کابل کواکسیال ( coaxial cables ) به یک cellular signal booster منتقل میشود , در این مرحله سیگنال های دریافت شده در فرکانس های 900 MHz و 1800 MHz و 2100 MHz تفکیک میشوند .
3 : سیگنال تقویت و تفکیک شده توسط یک کابل کواکسیال دیگر به یک آنتن فرستنده منتقل میشود . این آنتن با نام آنتن داخلی ( indoor antenna ) شناخته میشود که بسته به مکان و مساحت شما در مدلهای : آنتن پنلی ( Panel antenna ) - آنتن امنی ( omni antenna ) - آنتن سکتور ( sector antenna ) - آنتن بک فایر ( backfire antenna ) قابل انتخاب است که با انتشار سیگنال تلفن همراه توسط این آنتن ها , وضعیت آنتن دهی تلفن همراه به وضعیت مطلوب خواهد رسید .
انواع این دستگاه ها در نقاط کور و فاقد آنتن دهی تلفن همراه مانند: برخی طبقات ساختمان های سازمان ها ، ادارات ،

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ارتباطات پیآم موج، از ۱۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱ روز پیش به روز شده.

ارتباطات پیآم موج
ارتباطات پیآم موج
آگهی: تقویت کننده آنتن موبایل در مشهد
ارتباطات پیآم موج