برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت فاطررسانور

ویپ | تلفن اینترنتی | سیستم voip

ويپ | تلفن اينترنتي | سيستم voip

امروزه برقراری مکالمه از طریق اینترنت به طور رسمی در سیستم مخابراتی ایران به کار گرفته می شود. تلفن اینترنتی نسل جدید ارتباطات می باشدکه به جای استفاده از بستر مخابراتی موجود ، از اینترنت جهت برقراری ارتباطات استفاده می کند. مزیت اصلی تلفن اینترنتی ، هزینه پایین ، امکان ارتباط رایگان با نقاط دور ، کیفیت بهتر صدا و همچنین امکان برقراری تماس تصویریvideo call)) می باشد .
سانترال مبتنی بر تکنولوژی VOIP ، نسل جدید سیستمهای سانترال (IP-PBX) می باشد که علاوه برداشتن همه ی قابلیت های سانترال های نسل قبل (PBX) ، امکانات متنوع و جدیدی را دارا می باشند.
تلفن ipتمام امکانات یک گوشی معمولی از قبیل : Hold ، Transfer ، Redial و Conference را دارا می باشد ، و علاوه بر موارد ذکر شده امکاناتی مانند : دفترچه تلفن ، آپلود زنگ دلخواه ، پشتیبانی چند داخلی ، تعریف Hotline ، دریافت ip ، رجیستر کردن از طریق دستی و اینترنتی و Web Base بودن را می توان اشاره کرد .
تلفن اینترنتی از پروتکل sip پشتیبانی می کنند به همین دلیل از این گوشی می توان در سانترال های مختلف استفاده کرد .
یکی از ویژگی های قابل توجه تلفن ip ، سوئیچ یک به یک بودن آن ها می باشد ، به این معنا که کابل شبکه را به گوشی وصل کرده و با یک Patch Cord یک متری PC شما هم وارد شبکه می شود.
برای مشاهده ی قابلیت های مختلف انواع تلفن اینترنتی ، به سایت های زیر مراجعه کنید.
www.pfrnco.com/component/content/section /14?layout=blog

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت فاطررسانور، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱ ماه پیش به روز شده.

شرکت فاطررسانور
شرکت فاطررسانور
آگهی: ویپ | تلفن اینترنتی | سیستم voip
شرکت فاطررسانور