برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
گروه صنعتی EIG

یخساز و آبسردکن آزتک ساخت ترکیه

يخساز و آبسردكن آزتك ساخت تركيه

شرکت آزتک یکی از معتبرترین کارخانه های تولید لوازم گرمایشی – سرمایشی و لوازم خانگی است. معروفیت و محبوبیت کارخانه مذکور با تولید انواع آبسردکن فانتزی و یخساز حبه ای به اوج خود رسیده و برند آن را زبان زد عام و خاص کرده است.
گروه صنعتی اسکندری واردکننده رسمی انواع یخساز و آبسردکن برند آزتک ترکیه می باشد. شما میتوانید انواع یخساز حبه ای ، آبسردکن ایستاده فانتزی ، بخاری های المنتی مارک آزتک را از ما بصورت مستقیم و بدون واسطه تهیه کنید. تمامی محصولات کارخانه آزتک دارای یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش این شرکت می باشند

آبسردکن های شرکت آزتک تحت لیسانس کشور ایتالیا بوده و از برچسب انرژی درجه A برخوردار هستند. از مزایای آبسردکن های آزتک میتوان به قیمت بسیار مناسب و رقابتی و کیفیت ساخت بالای آن اشاره کرد. دومین خصوصیت بارز آبسردکن آزتک امکان استفاده آن در مکان های مختلف خانگی ، مسکونی و اداری می باشد. این دستگاه به کمک منبع آب تغذیه شده و اقدام به تولید آب خنک و گوارا میکند.

یخسازهای آزتک ترکیه برای انواع کاربردهای خانگی ، فروشگاهی ، رستورانی و صنعتی مناسب بوده و از کیفیت ساخت بالا برخوردار هستند. این دستگاه ها دارای گواهی های متعدد کیفیت کالا ، همچنین نشان استاندارد CE اروپا می باشند.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر ، قیمت و تصاویر دستگاه ها به وبسایت رسمی به نشانی www.aztech-co.ir مراجعه کرده و یا به لینک این آگهی رجوع کنید.

www.aztech-co.ir
تلفن های تماس :
021-66916215
021-66916216

کارشناسان رسمی فروش کارخانه :
09125547229
09126756145

آدرس دفاتر فروش :
تهران - خیابان ولی عصر - روبروی پارک ملت - خیابان سلطانی ( سایه ) - ساختمان سپیدار - پلاک 67 - طبقه 5 - واحد 20

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

گروه صنعتی EIG، از ۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

گروه صنعتی EIG
گروه صنعتی EIG
آگهی: یخساز و آبسردکن آزتک ساخت ترکیه
گروه صنعتی EIG