برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
فراگامان

روغن قلاویز

روغن قلاويز

استفاده از روانسازهای خمیری سالیان طولانی در صنایع نظامی سابقه مصرف دارد و در ایران نیز کاربرد داشته و دارد ولی بدلیل عدم آشنایی کافی اکثر صنعتگران و قطعه سازان از امتیازات این محصول تاکنون در ایران چندان شناخته شده نبوده است.
ازکارا میتوان در عملیات ماشینکاری شامل: قلاویزکاری- برقوزنی- حدیده کاری و سوراخکاری (خصوصا ابزارهای گردبری) استفاده نمود.
دامنه عملکرد کارا شامل: فولادهای ساختمانی-(ST group-CK group )-استنلس استیل - فولادهای پیچ وترانسمیسیون- مس- زاماک- برنج- آلیاژهای آلومینیوم سری ۵۰۰۰ - ۶۰۰۰ و ۲۰۰۰ وآلومینیوم های سیلیس دار دایکستی- فولادهای با آلیاژ نیکل کبالت و تنگستن و تیتانیوم- فلز مونل و اینکونل ودر غیر فلزات پلاستیک های گروه پلی آمید (PA6-PA66 )-پی وی سی سخت- با موفقیت استفاده نمود.
عامل موفقیت و کلیدی در استفاده از کارا و نقطه تمایز آن با سایر روان کننده ها وخنک کننده ها مانند آب صابون و... به صفر رساندن تقریبی اصطحکاک بین ابزار و قطعه کار و براده حاصله از ماشینکاری می باشد که حاصل این دستاورد افزایش چندین برابری عمر ابزار و رسیدن به سطوح و دندانه های کاملا صاف و براق و دستیابی به تلورانس های بسیار عالی در قطعه کار نهایی می باشد و به جرات میتوان ادعا کرد که شکستن و قفل شدن ابزار در قطعه کار را باید به فراموشی سپرد.
از کارا میتوان در عملیات ماشینکاری دستی- دریل های اتوماتیک قلاویزکاری(برقی یا پنوماتیکی) یونیت های ماشینکاری- دستگاه های حدیده کاری لوله- حدیده و قلاویزکاری با دستگاههای تراش - سوراخکاری با ابزارهای گرد بر و... استفاده نمود.
از آنجا که مقدار مصرف کارا بسیار اندک می باشد لذا مانده اضافه باقی مانده در قطعه کار اندک است و نیازی به پاک کردن نمی باشد.در صورت نیاز به زدودن کارا میتوان از پاک کننده های ظروف خانگی و یا گازوئیل و تینر(در استفاده از تینر شرایط ایمنی باید مد نظر قرار داشته باشد) استفاده نمود. در صورتی که روانساز از روی قطعه کار پاک نشود در شرایط عادی قطعه کار تا یک سال ضد زنگ خواهد شد. فروش انحصارا عمده می باشد و فقط به فروشگاه های معتبر عرضه کننده لوازم تراشکاری و قالبسازی و توزیع کنندگان عمده روغن های صنعتی عرضه میگردد. نمونه رایگان ارسال خواهد شد.
*روغن برش و روغن قلاویزکاری در گالن های 5لیتری- 10 لیتری و 20لیتری نیز عرضه می گردد*

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

فراگامان، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۸ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ روز پیش به روز شده.

فراگامان
فراگامان
آگهی: روغن قلاویز
فراگامان