برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
سفری مبنا

درب اتوماتیک سریع

درب اتوماتيك سريع

درب های صنعتی فولد آپ سریع باز شو با طراحی زیبا بیشتر قابل توجه صنایع تولیدی می باشد ، صاحبان صنایع و کارخانجات از این نوع درب به تعداد در واحدها و سالنهای تولیدی استفاده میکنند ، که حتما این مساله را در نظر گرفتند که چه بازدهی بالایی برای صنعت آنها دارد.

درب های اتوماتیک فولداپ سریع باز شو ، دارای طراحی بسیار خاص و زیبایی هستند ، یکی از مواد مصرفی در این نوع درب نوعی پارچه از الیاف بافته شده ابریشم با دولایه روکش یو پی وی سی است که این نوع پارچه تولید شرکت مهلر آلمان است و در نوع خودش تنها پارچه استاندارد با وزن 900 گرم ، برای ساخت این نوع درب های صنعتی سریع است.

ریل های بسیار مستحکم و یک تیکه و همینطور سازه بسیار مستحکم این درب ها که تحمل فشار باد این نوع درب را بسیار بالا برده است .

در طراحی این نوع درب صنعتی بر اساس درخواست سفارش دهنده همچنین می توان در ارتفاع دید ماشین آلات و لیفتراک پارچه شفاف از جنس یو پی وی سی بصورت پنجره های مستطیل شکل قرار داد که .این نوع طراحی چند مزیت دارد .

در ساخت درب و زیبایی آن بسیار موثر است .از طرفی در بسیاری از سالنهای تولیدی این نوع درب ها بین سالنها وهمینطور درب بیرونی سوله و سالنها طراحی می شود که وجود این پنجره های شفاف در انتقال نور نیز کمک میکند . و همین طور در زمان تردد همراه با لیفتراک ، راننده دید بهتری به مقابل دارد.

این نوع درب فولداپ سریع باز شو در ابعاد استاندارد تا عرض* ارتفاع : 6.5 *6.5 قابلیت تولید و راه اندازی دارد . و برای درب های با ابعاد بزرگتر نیز با توجه به شرایط محیط و فشار باد می توان طراحی و اجرا نمود.

بهتر است بدانیم که درب صنعتی فولداپ با سرعت 80 تا 130 سانتیمتر بر ثانیه دارای سرعت قابل تنظیم می باشد و این سرعت بر اساس ابعاد و نوع مصرف و جایگاه و سفارش کارفرما و اهمیت این موضوع قابل تنظیم است. این نوع درب بصورت پلیسه که توسط کمربند هایی بر روی درب قراردارد به سمت بالا جمع می شود . درب فولد آپ بدلیل طراحی و سازه خاص آن تحمل فشار باد تا سرعت 80 کیلومتر بر ساعت را دارد. و این یکی از شاخصه های مهم این نوع درب های صنعتی سریع باز شو است.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

سفری مبنا، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

عبارات کلیدی:
سفری مبنا
سفری مبنا
آگهی: درب اتوماتیک سریع
سفری مبنا