برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مهدی سیافی

پیشبند نایلونی بیمار دندانپزشکی

آهمیت استفاده از پیشبند نایلونی بیمار دندانپزشکی
برای جلوگیری از انتقال ویروس و بیماری و عدم نفوذ ترشحات در زمان جراحی، باید از پیشبندهای یکبار مصرف و بهداشتی استفاده کرد تا از انتقال آلودگی های مضر و خطرناک به بیمار جلوگیری کرد. محیط درمانی و جراحی؛ بسیار مستعد انتقال بیماری بوده و ممکن است بیمار در هنگام مراجعه به مطب دچار آلودگی شود. برای این منظور از پیشبندهای نایلونی برای بیماران استفاده می شود که در دو نوع بسته ای و جعبه ای ارائه می شود.
همچنین برای دندانپزشکان و پرستاران در هنگام معاینه و درمان بیمار، استفاده از پیشبندهای نایلونی توصیه می شود. این پیشبندها دارای استحکام خوبی بوده و در هنگام درمان بیمار از کیفیت آن کاسته نمی شود ولی با توجه به رعایت بهداشت، بعد از استفاده باید دور انداخته شود. پیشبند نایلونی بیمار “دکتر وست” از بهترین مواد مورد مصرف بهداشتی و پزشکی، مطابق با استانداردهای اروپا CE و آمریکا FDA تهیه شده و دارای دوام قابل قبولی می باشد.
موارد استفاده پیشبند نایلونی بیمار دندانپزشکی
پیشبند نایلونی بیمار دندانپزشکی از برند “دکتروست”، برای محافظت از بیماران در برابر آلودگی ها در طول عملیات و روش های درمانی دندانپزشکی طراحی و ساخته شده اند. پیشبند نایلونی بیمار دندانپزشکی Dr.WEST با قابلیت جذب بالا و ساخته شده از سلولز و پلی اتیلن هستند و مقومت بالایی در برابر آب از خود نشان می دهند. عمده مصرف این محصولات برای کلینیک های دندانپزشکی و پزشکی است ولی در آزمایشگاه ها و آشپزخانه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
پیشبند نایلونی بیمار دندانپزشکی “دکتروست” با بافت نرم و استفاده آسان، برای راحتی حداکثر بیمار تولید می شوند و در عین حال بهترین محافظت را در برابر لکه ها و اسپری ها و ترشحات عملیات درمان دارند. این پیشبند ها را می توان در جعبه مخصوص نگهداری کرد تا همیشه تمیز و مرتب بماند.
پیشبند نایلونی بیمار دندانپزشکی دکتروست به صورت بسته های 250 ، 350 و 400 گرمی و همچنین به صورت جعبه ای به تعداد 52 عدد در طیف گسترده ای از رنگ ها تولید می شوند: سفید، آبی فیروزه ای، کرم، صورتی، نارنجی و سبز.
تلفن همراه
09038888236
66735026
66734960
www.shazco.ir

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مهدی سیافی، از ۱۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۴ ماه پیش به روز شده.

مهدی سیافی
مهدی سیافی
آگهی: پیشبند نایلونی بیمار دندانپزشکی
مهدی سیافی