برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مهندس سید حمیدرضا حسینی

طراحی برق و اتوماسیون صنعتی کارخانجات

طراحي برق و اتوماسيون صنعتي كارخانجات

شرکت سورنا صنعت بیستون در سال 1388، برای انجام پروژه های مهندسی و تامین تجهیزات در زمینه های برق، مکانیک و ابزار دقیق تاسیس گردید. رسالت سورنا صنعت بیستون از ابتدا، ارائه طرح های نوآوارانه و خلاقانه با بهترین کیفیت در زمینه اجرای پروژه های صنعتی و ساختمانی بوده است.
سورنا صنعت، با ارائه مجموعه ای از خدمات مهندسی، تامین تجهیزات، ساخت و راه اندازی قادر به اجرای موفق پروژه های صنعتی و ساختمانی می-باشد و با بهره‌گیری از سوابق درخشان خود و تجربیات بدست آمده در جهت اجرای انواع پروژه های صنعتی و ساختمانی، اطمینان کامل را برای مشتری ایجاد می‌نماید.

ساخت و تامین انواع تابلوهای برق
طراحی، مهندسی، ساخت، تامین، نصب و راه اندازی انواع تابلوهای برق فشار ضعیف تا 4500 آمپر شامل تابلو های برق صنعتی، تابلوهای خازن، تابلو های تاسیسات ساختمانی به صورت کلید در دست توسط تیم این شرکت قابل اجرا می¬باشد. تجهیزات مورد نیاز تابلوهای برق این شرکت، همگی از برند های معتبر دنیا از جمله Schneider، Unelec، Tele mechnique و ABB تامین می¬گردد.

اجرای پروژه های برق رسانی کارخانجات صنعتی
طراحی، مهندسی، تامین تجهیز، نصب، تست و راه اندازی پروژه های برق رسانی کارخانجات از ابتدا تا انتها، به صورت کلید در دست شامل برق رسانی تابلوها ، کابل کشی، بانک خازن و ... از دیگر توانمندی های این شرکت می باشد. این شرکت تا کنون پروژه های متعددی در این زمینه انجام داده است .

تامین تجهیز و اجرای سیستم های ارتینگ و صاعقه گیر، سیستم های جریان ضعیف آنتن مرکزی، اعلام حریق و تلفن صوتی آسانسور
با توجه به اهمیت حفظ سلامت افراد، تجهیزات و دستگاه ها در مقابل خطرات ناشی از اتصال کوتاه یا صاعقه ، ایجاد سیستم ارتینگ مناسب و با قابلیت اطمینان بالا، از جمله ضروریات پروژه های ساختمانی است. سورنا صنعت با داشتن پرنسل مجرب در زمینه طراحی سیستم زمین و با ارائه بهترین تجهیزات در این زمینه، قادر به پاسخ گویی به نیاز های مشتریان محترم می¬باشد. همچنین این شرکت در زمینه طراحی و اجرای سیستم های جریان ضعیف آنتن مرکزی، اعلاق حریق و تلفن صوتی آسانسور نیز، قادر به ارائه خدمات می باشد.
اجرا و تعمیرات تخصص ماست.",ساخت,طراحی,"مشاوره
آخرین مشاوره را از ما بگیرید :
093620890980
09122089098
09198350868
02644220797
شرکت فنی و مهندسی سورنا صنعت بیستون با بیش از 18 سال سابقه در صنعت برق
SSB.CO@AOL.COMایمیل :
مهندس سید حمیدرضا حسینی کارشناس ارشد برق و کنترل

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مهندس سید حمیدرضا حسینی، از ۱۱ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ ماه پیش به روز شده.

مهندس سید حمیدرضا حسینی
  • تهران، تهران و تمام نقاط ایران
مهندس سید حمیدرضا حسینی
آگهی: طراحی برق و اتوماسیون صنعتی کارخانجات
مهندس سید حمیدرضا حسینی