برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
تجهیزات اندازه گیری بهروز

ارت سنج و ارت تستر , سنجش مقاومت ویژه خاک

ارت سنج  و ارت تستر , سنجش  مقاومت ويژه خاك

در طراحی کارخانه ها و ساختمانها و یا سایت های کامپیوتری برای پیشگیری از خسارات ناشی از صائقه یا تغییر ولتاژ ناگهانی دانستن مقدار مقاومت زمین و چاه ارت امری حائز اهمیت است .ارت سنج ها برای اندازه گیری مقاومت چاه های ارت طراحی شده اند این تجهیزات به روش کوبیدن میله در زمین و یا به روش کلمپی امکان اندازه گیری را دارند .ارت سنج سه سیمه این امکان را به کاربر می دهد که با کوبیدن دو میله در فاصله پنج و ده متر در یک راستا از چاه ارت مقاومت را اندازه گیری می کند.

ارت سنج کلمپی مارمونیکس مدل MARMONIX MEG-625
ارت سنج کلمپی مارمونیکس مدل MARMONIX MEG-625 یک دستگاهی که مقاومت الکتریکی زمین را درکوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین دقت اندازه گیری می کند همچنین این دستگاه کاربرد فراوانی در اندازه گیری جریان نشتی نیز دارد . ای دستگاه یک انتخاب ایده آل برای یک مهندس برق می باشد .

ارت تستر قابل حمل MEG-526
ارت تستر قابل حمل MEG-526 مارمونیکس دیجیتال جایگزین مدل های قدیمی و دستی می باشند که عملکرد فوق العاده راحتی را به کاربر می دهند.ارت تستر(سیم ارت) جهت اندازه گیری میزان مقاومت چاه ارت درمکان هایی که چاه ارت دارند طراحی شده است.با استفاده ازارت سنج ، ارت تستر MEG-526 مارمونیکس می توانید مقادیر ولتاژ AC, DC و مقاومت را به آسانی اندازه گیری نمائید. با این دستگاه می توانید از روش های اندازه گیری 2 سیمه و 3 سیمه نیز استفاده نمائید. ویژگی های ارت تستر / ارت سنج مارمونیکس Marmonix MEG-526 صفحه نمایش بزرگ با پس زمینه روشن قابلیت صفر شدن قابلیت هلد کردن در هنگام تست نرخ نمونه برداری 2.5 بار در ثانیه دارای شاخص بالاتر از رنج متعارف دارای شاخص باتری در هنگام ضعیف بودن دستگاه ارت سنج به منظور اندازه گیری و انتخاب بهترین محل برای حفر چاه ارت دارای کاربرد فراوان در بحث ارت سنجی است.

ارت تستر MEG-111 مارمونیکس
MEG-111 یک ارت سنج سه سیمه جهت اندازه گیری مقاومت الکتریکی الکترود زمین با دقت و سرعت بالا و قابل قبول می باشد. این ارت سنج مارمونیکس به دلیل اندازه گیری طیف وسیعی از مقادیر قابل اندازه گیری و قیمت مناسب به طور گسترده در صنعت ساختمان، مهندسی برق، اهداف آموزشی، و غیره استفاده می شود ویژگی ها: اندازه گیری مقاومت زمین از 0.01Ω به 2000Ω با وضوح 0.01 نگه داشتن داده ها هشدار باتری کم دستگاه ارت سنج به منظور اندازه گیری و انتخاب بهترین محل برای حفر چاه ارت دارای کاربرد فراوان در بحث ارت سنجی است.

ارت تستر MEG-111 مارمونیکس دیجیتال جایگزین مدل های قدیمی و دستی می باشند که عملکرد فوق العاده راحتی را به کاربر می دهند. ارت تستر ها جهت اندازه گیری میزان مقاومت چاه ارت در مکان هایی که وسایل برقی وجود دار د طراحی شده اند .
ارت سنج میله ای - مقاومت ویژه خاک مارمونیکس مدل MARMONIX MEG-432
ارت سنج میله ای -مقاومت ویژه خاک مارمونیکس مدل MARMONIX MEG-432 دارای پارامتر های اندازه گیری پیشرفته با دقت حرفه ای و دارای صفحه نمایشگر بزرگ گرافیکی می باشد و قابلیت ثبت داده ها را دارد. دستگاه ارت سنج به منظور اندازه گیری و انتخاب بهترین محل برای حفر چاه ارت دارای کاربرد فراوان در بحث ارت سنجی است.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

تجهیزات اندازه گیری بهروز، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ روز پیش به روز شده.

تجهیزات اندازه گیری بهروز
تجهیزات اندازه گیری بهروز
آگهی: ارت سنج و ارت تستر , سنجش مقاومت ویژه خاک
تجهیزات اندازه گیری بهروز