برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
الکترو تالی

ترانس ایزوله چیست؟

ترانس ايزوله چيست؟

ترانس ایزوله (Isolation Transformer)، ایزوله گالوانیک ارائه میدهد و برای محافظت در برابر شوک الکتریکی استفاده میشود ، به سرکوب نویز الکتریکی در دستگاههای حساس کمک نموده ، و یا برای انتقال قدرت بین دو مدار که نباید به یکدیگر متصل شوند، استفاده میشود. ترانسفورماتوری که برای جداسازی ارائه میشود، اغلب با عایق ویژه بین سیم پیچهای اولیه و ثانویه ساخته میشود به منظور اینکه در برابر ولتاژ بالا بین سیم پیچها مقاومت کند.


ترانس ایزوله (ترانسفورماتور ایزوله) انتقال سیگنال DC را در سیگنالها از یک مدار به دیگ رمتصل میکند، اما اجازه میدهد که اجزای AC در سیگنالها منتقل شوند. ترانسفورماتوری که نسبت 1 به 1 بین سیم پیچهای اولیه و ثانویه دارد ، اغلب به حفاظت از مدارهای ثانویه و برق گرفتگی افراد از شوک الکتریکی که بین انرژی هادی و زمین ایجاد می شود ، استفاده میگردد.


همچنین ترانسفورماتور طراحی شده ایزوله مانع تداخل ناشی از حلقه های زمین میشود. ترانس ایزوله (Isolation Transformer) با سپر الکترواستاتیک ، برای برق، برای تجهیزات حساس مانند کامپیوتر، دستگاه های پزشکی، و یا وسایل آزمایشگاهی مورد استفاده قرار میگیرد.


ایزولاسیون الکتریکی به خصوص در زمینه تجهیزات پزشکی و استانداردهای خاص اعمال میشود. اغلب انواع ترانس ایزوله (Isolation Transformer)، باید علاوه برطراحی ، به طوری که در وضعیت خطا باعث قطع انرژی نگردند، باید قادر به ایجاد یک هشدار ایجاد نیز باشند.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

الکترو تالی، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۵ ماه پیش به روز شده.

الکترو تالی
الکترو تالی
آگهی: ترانس ایزوله چیست؟
الکترو تالی