برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
برنا صنعت یگانه

سیم المنت

سيم المنت

سیم المنت

سیم حرارتی کروم نیکل برای عنصر حرارت الکتریکی استفاده می شود ، سیم های المنت کروم نیکل در مقطع گرد و تخت در سایزهای مختلف همراه با مقاومتهای متنوع در اهم های مختلف . سیم المنت از جنس کروم نیکل بوده و براساس سایزبندی تا دمایی بالغ بر 1250 درجه سانتیگراد را پوشش می دهد ، هر کدام از شرکت های سازنده این سیم ها برای تولیدات خود در هر سایز و قطر اهم متفاوتی تعیین میکنند ، برای انتخاب سیم المنت اولین موردی که باید بررسی قرار بگیرد توان حرارتی یا همان وات می باشد . بطور مثال اگر یه فنر 2000 وات میخواهید باید از سیم بالاتر از 0/90 استفاده کنید ، زیرا اگر از قطر پایین تر استفاده شود سیم مقاومت خود را از دست داده و میشکند .

موارد مصرف : کوره های برقی - کوره های آزمایشگاهی - کوره های خم کن شیشه و کوره های حرارتی

از سیم های کروم نیکل در تمامی المنت های صنعتی استفاده میشود مانند : المنت میله ای - المنت فشنگی - المنت تسمه ای سرامیکی - المنت های فنری - المنت کویل هیتر - المنت بخاری - المنت نواری - المنت فین دار - المنت سماور - المنت آّگرمکن
آلیاژهای مقاومت نیکل کروم

آلیاژهای نیکل کروم (NiCr) موادی با مقاومت بالا هستند که معمولا در برنامه‌های کاربردی با حداکثر دمای عملیاتی تا ۱۲۵۰ درجه سانتی‌گراد (۲،۲۸۰ درجه فارنهایت) استفاده می شوند.

این آلیاژهای آستنیتی به دلیل مقاومت بالای مکانیکی آنها در درجه حرارت نسبت به آلیاژهای آلومینیوم آهن (FeCrAl) و همچنین قدرت خزش بیشتر آنها مشهور است.

آلیاژهای نیکل کروم در مقایسه با آلیاژ آلومینیوم آرم کروم پس از دوره های طولانی در دمای بالا، بیشتر در مقایسه با آلومینیوم باقی می‌مانند.

اکسید کروم تیره (Cr2O3) در دماهای بالا تشکیل شده است که حساس به ورق ورق و پوسته پوسته شدن است، که باعث بسته شدن آلاینده های بالقوه بسته به کاربرد می شود.

این اکسید خواص الکتریکی عایق مانند اکسید آلومینیوم (Al2O3) آلیاژهای آلومینیوم کروم را ندارد. آلیاژهای نیکل کروم، مقاومت به خوردگی خوب را به استثنای محیط هایی که گوگرد وجود دارد، نشان می دهد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

برنا صنعت یگانه، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ روز پیش به روز شده.

برنا صنعت یگانه
برنا صنعت یگانه
آگهی: سیم المنت
برنا صنعت یگانه