برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شهر سامان

چراغ پارکی روشنایی شهر سامان در 35 طرح مختلف

چراغ پاركي روشنايي شهر سامان در 35 طرح مختلف

چراغ پارکی روشنایی شهر سامان با بیش از 35 طرح مختلف از انواع پایه چراغ های پارکی یا پایه چراغ های فضای باز در گروه تولیدی شهر سامان تولید می گردد .

این چراغ های روشنایی که چراغ پایه دار باغی نیز نامیده می شود جهت نورپردازی محیط های باز شهری و املاک خصوصی مورد استفاده قرار می گیرد . پایه روشنایی پارکی ( چراغ محوطه ) علاوه بر تاثیری که در زیبایی سیمای شهری در شب دارد تامین کننده امنیت خانواده ها در فضاهای سبز شهری و افزایش استفاده افراد از این اماکن در زمان تاریکی نیز می باشند .

به روز بودن و زیبایی منجصر به فرد در کنار متریال درجه یک یکی از خصوصیات این محصول بارز است که مقاومت و دوام فوق العاده ای در شرایط جوی مختلف در فضای باز دارد .
در صورتی که تمایل به بازدید از همه مدلهای چراغ های پارکی شرکت ما را دارید می توانید با مراجعه به سایت گروه تولیدی شهر سامان مراجعه فرمایید یا کلمه ( shahrsamanco ) را در تلگرام سرچ کنید و در کانال ما با تمامی مدلهای ما آشنا شوید .

همراه : 09197070471


گروه تولیدی شهر سامان در کنار چراغ های پارکی محصولات هم خانواده آن اعم از پایه چراغ های خیابانی ، پایه چراغ چمنی ، برج نوری ، برج روشنایی استادیومی و ... را نیز تولید و اجرا می نماید ، که هر کدام از آنها دارای متریال ، طرح و مشخصات فنی مربوط به خود می باشند .

گروه تولیدی شهر سامان به دلیل دارا بودن واحد طراحی سه بعدی با نرم افزار های به روز مهندسی مکانیک امکان تولید طرح های اختصاصی مشتریان عزیز را نیز دارا می باشد .

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شهر سامان، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۸ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

شهر سامان
شهر سامان
آگهی: چراغ پارکی روشنایی شهر سامان در 35 طرح مختلف
شهر سامان