برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
سیافی

لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی

لوازم يكبار مصرف دندانپزشكي

لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی
ز حدود 30 سال پیش نیاز به حفاظت های شخصی در راستای سلامتی و عدم انتقال بیماری ها افزایش یافت و با آشکار شدن خطر انتقال، نگرانی بیشتری در مورد بیماری های عفونی به وجود آمد.
کنترل عفونت نکته ای بسیار مهم در هر عمل دندانپزشکی است. به همین خاطر عملیات استریلیزاسیون جایگاه بالاتری بدست آورد ولی سختی ها و وقت گیر بودن آن از یک سو و هزینه های بالای استریلیزاسیون از سوی دیگر روند درمان را "کند و پرهزینه" کرده بود. به همین جهت دندانپزشکان باید روی محصولاتی سرمایه گذاری می کردند که هم به جلوگیری از آلودگی کمک می کرد و هم مشکلات روش های قبلی را در پی نداشت که این به معنای استفاده از محصولات یکبار مصرف در صورت امکان بود. امروزه این لوازم به صورت روزمره در پروسه های درمانی در حال استفاده هستند و پارامتر هایی نظیر سرعت و سهولت درمان را برای پزشک و بیمار به ارمغان می آورند.
نیاز دندانپزشکان و جامعه سلامت دندان به لوازم یکبار مصرف و با کیفیت با قیمت های مقرون به صرفه باعث تولد محصولات یکبار مصرف دندانپزشکی شد و طیف وسیعی از این محصولات را در اختیار دندانپزشکان قرار داد. این محصولات به مرور زمان به دلیل سخت گیری در رعایت پروتکل های بهداشتی، مقرون به صرفه بودن و همچنین عملکرد بهتر در جلوگیری از انتقال عفونت و بیماری ها جایگزین همتایان فلزی خود شدند.
تما س 09038888236

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

سیافی، از ۱۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۴ ماه پیش به روز شده.

سیافی
سیافی
آگهی: لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی
سیافی