برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
صفایی
توان
1

تعمیر دستگاه بسته بندی - تعمیر شیرینگ پک تونلی

/ 8
تعمير دستگاه بسته بندي - تعمير شيرينگ پك تونلي
تعمیر دستگاه بسته بندی
تعمیر دستگاه بسته بندی حبوبات
تعمیر دستگاه بسته بندی پودری
تعمیر دستگاه شیرینگ پک تونلی
تعمیر شیرینگ پک
تعمیر دستگاه ساشه مدادی
تعمیر دستگاه استریچ پالت

تعمیر دستگاه بسته بندی
مراحل تعمیر انواع دستگاه بسته بندی اعم از انواع ماشین آلات بسته بندی سلفونی مانند انواع توزین دار(16،14،12،8،6،4،2، وتک توزین) و انواع پرکن( قوطی پرکن و پودری و نمک و شکر و حبوبات) به شرح زیر میباشد.
تماس تلفنی و مشخص کردن نوع خرابی برای تعمیر دستگاه بسته بندی مورد نظر، تعیین هزینه تعمیرات با احتصاب هزینه ایاب و ذهاب، تسویه و شروع خدمات پس از فروش که خدمات پس از تعمیرات انواع دستگاه های بسته بندی شامل هزینه قطعات نمیشود و جدا محاسبه شده و هزینه ایاب و ذهاب و یک سوم مبلغ هزینه تعمیرات میباشد.
دلیل خرابی انواع دستگاه بسته بندی و تعمیر آن‌ها
بیشتر به دلیل انجام ندادن سرویسهای منظم صورت میگیرد که اهم آنها خرابی سیستم سلفون کش و چشم مارک بین ( خرابی در دوخت عمودی و افقی ، خطای مککر مارکبین، نکشیدن و موچاله شدن سلفون در اطراف لوله یقه دستگاه بسته بندی)یا گاهی موارد در بخش توزین و دقت وزنی( فرسایش لودسلها و اتصالی مدار یا مشکلات plc) و در موارد نادر قسمت تاریخ زن میباشد
تعمیر دستگاه شیرینگ پک تونلی
به دلیل کار مدام دستگاه شیرینگ پک تونلی تعمیر در بخش تیغ دوخت و گاها تنظیم حرارت المن های شیرینگ پک به کرات اتفاق میوفتد. سرویس و تعمیر دستگاه شیرینگ تونلی دست دوم و استوک قبل از استارت اجباری است.
تعمیر دستگاه ساشه مدادی پودری و مایعات و سه طرف سطرف دوخت
همانند تعمیر انواع دستگاه بسته بندی حبوبات یا شکر یا.....میباشد با ان تفاوت که دارای استپر موتورهای حساس است و به صورت توزینی عمل نمیکند و تایمی توسط استاپر موتور است همانند انواع تعمیر دستگاه کیسه پرکن و حجمی.
تعمیر دستگاه پرکن مایعات رقیق یا ثقلی و غلیظ
این نوع تعمیرات مانندانواع دستگاه های پر کن عسل و گریس یا گلاب و انواع سموم مایعات رقیق و غلیظ است که اکثرا دارای شیرهای برقی یا پنوماتیکی یا در مواردی دارای پمپهای گیربکسی ضعیف و متوسط تا بسیار قوی با محدودیت گرمایشی توسط المنت مخصوصا در انواع پر کن مایعات غلیظ از جمله عسل گرمایش بسیار استفاده میشود.
تعمیر دستگاه بوجاری کوچک انواع میکسرهای قهوه وخاک و مایعات رنگ و غیره بیشتر خرابی مکانیکی در بعضی مواقع الکتروموتورها و اینورترها است.
تعمیر دستگاه بسته بندی استریچ پالت کوچک و دروازه ای بیشتر برپایه برق و الکترومکانیک است.
تعمیر انواع میکسرها
09128865593

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

صفایی، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است ...

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ ساعت پیش به روز شده.

صفایی
صفایی
آگهی: تعمیر دستگاه بسته بندی - تعمیر شیرینگ پک تونلی
صفایی