برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
حسن پور

فروش کارواکرول - خرید کارواکرول

فروش كارواكرول - خريد كارواكرول

کارواکرول ماده‌ای شیمیایی است که در گیاهان متعددی مانند ترنج وحشی، آویشن و گوجه‌فرنگی یافت می‌شود، اما در اکسیژن بسیار فراوان است. کارواکرول چیزی است که به روغن زیتون کمی عطر و طعم تند می‌دهد، بی‌رنگ است، و بوی گرمی دارد. یکی از منابع اصلی آن، روغن خالص سرکه، حاوی ۶۰ تا ۸۰ درصد از این ماده شیمیایی است. این ماده بسیار محلول در اتانول و اتر است اما در آب محلول نیست.

ویژگی ها و کاربردهای کارواکرول
این ماده دارای اثرات ضد ویروسی، آنتی‌اکسیدان و ضد قارچی است. یکی از مهم‌ترین مزایای بهداشتی آن، اثرات ضد سرطان آن است. این نتایج امیدوار کننده‌ای را در برابر انواع مختلف سرطان شامل سرطان سینه، سلول‌های سرطانی ریه و دهان نشان داده است. مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد نشان داد که کارواکرول در تسکین مرگ سلول‌های سرطانی سینه موثر بوده.

کارواکرول با مهار آنزیمی به نام COX-2 اثر ضد التهاب قوی دارد. در حالی که بسیاری از روغن‌های ضروری گیاهی دارای این خاصیت هستند، این ماده عفونت‌های باکتریایی، عفونت‌های قارچی، انگل‌ها، ویروس‌های التهابی را درمان می‌کند. یکی دیگر از واقعیت‌های جالب این می‌تواند باشد که کارواکـرول یک پاک‌کننده واقعاً موثر برای سطوح پلاستیک و فولاد ضد زنگ است.

جهت اطلاع ازقیمت، خرید و نحوه سفارش تماس بگیرید.
09199367030 حسنپور
03195023715 حسنپور

فروش کارواکرولxخرید کارواکرولxقیمت کارواکرولxکاربرد کارواکرولxخواص کارواکرولxعوارض کارواکرولxکارواکرولxکارواکرول چیستxکارواکرول 10 درصدxکارواکرول 10xفروش کارواکرول 10xقیمت کارواکرول 10xخرید کارواکرول 10xکاربرد کارواکرول 10xکارواکرول 10 چیست

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

حسن پور، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

حسن پور
حسن پور
آگهی: فروش کارواکرول - خرید کارواکرول
حسن پور