برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
میلاد مهردادیان

فروش انواع مواد اولیه قنادی و نان رولت

فروش انواع مواد اوليه قنادي و نان رولت

نان رولت سانیکو یک محصول آماده قنادی است که توسط شرکت بهبود گستر سانیا در شهر مشهد تولید می شود. این محصول در دو طعم وانیلی و شکلاتی عرضه می شود.

نان رولت سانیکو از آرد، شکر، روغن مایع، تخم مرغ، شیر خشک، بیکینگ پودر، جوش شیرین، وانیل و پودر کاکائو تهیه می شود. این محصول دارای بافتی سبک و پوک و طعمی خوشمزه و دلپذیر است.

نان رولت سانیکو را می توان به صورت خام یا با انواع خامه و میوه تزئین کرد و سرو نمود. این محصول برای تهیه انواع کیک رولت، کیک شکلاتی، کیک رولتی و سایر دسرها نیز کاربرد دارد.

نان رولت سانیکو در بسته بندی های 6 کیلویی عرضه می شود و برای استفاده در قنادی ها و شیرینی فروشی ها مناسب است.

در ادامه به بررسی ویژگی های نان رولت سانیکو می پردازیم:

طعم: نان رولت سانیکو در دو طعم وانیلی و شکلاتی عرضه می شود. طعم وانیلی این محصول ملایم و شیرین است و طعم شکلاتی آن نیز خوشمزه و دلپذیر است.
بافت: نان رولت سانیکو دارای بافتی سبک و پوک است و به راحتی برش می خورد. این بافت مناسب برای انواع دسرها و کیک های رولت است.
کیفیت: نان رولت سانیکو از مواد اولیه با کیفیت تهیه می شود و از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارد. این محصول دارای استانداردهای لازم بهداشتی و سلامتی است.
قیمت: قیمت نان رولت سانیکو نسبت به کیفیت آن مناسب است. این محصول برای استفاده در قنادی ها و شیرینی فروشی ها مقرون به صرفه است.
در صورتی که قصد خرید نان رولت سانیکو را دارید، می توانید با شماره 09150299700 تماس بگیرید

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

میلاد مهردادیان، از ۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ روز پیش به روز شده.

میلاد مهردادیان
میلاد مهردادیان
آگهی: فروش انواع مواد اولیه قنادی و نان رولت
میلاد مهردادیان