برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
بازرگانی بهار

فروش دستگاه های آسیاب صنعتی، خانگی، عطاری و...

فروش دستگاه هاي آسياب صنعتي، خانگي، عطاري و...

** بازرگانی بهار تولید کننده و تامین کننده انواع دستگاه های آسیاب در سایز ها و مصارف مختلف در ایران با بیش از 15 سال سابقه درخشان با امکانات ویژه در تامین دستگاه ها و ماشین آلات خانگی و صنعتی آماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی میباشد فروش

تکی و عمده

امکان خرید حضوری و غیر حضوری

ارسال به تمامی نقاط کشور

هزینه ارسال کاملا رایگان

انواع دستگاه آسیاب در سایز های مختلف

ضمنا سایت بازرگانی بهار با بیش از 15 سال سابقه درخشان دارای مجوز ⭐ نماد ⭐ اعتماد الکترونیک ⭐ میباشد. با خیالی آسوده خرید خودرا انجام دهید **

دستگاه آسیاب: به دستگاهی گفته می شد که به منظور خُردکردن مواد جامد به قطعاتی کوچک‌تر از ان استفاده می شد.

از جمله انواع دستگاه آسیاب، دستگاه های آسیاب عطاری، خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی است. استفاده از دستگاه های آسیاب عطاری سبب می شود، سخت ترین مواد با یک بار کوبش خورد شود و مواد نیاز به اَلک کردن مجدد ندارد. دستگاه های آسیاب عطاری، دارای پره و توری استیل می باشد و به منظور کوبش انواع ادویه جات سخت، چرب و خشک به کار می رود. دستگاه های آسیاب صنعتی و نیمه صنعتی با برق کار می کنند و جنس بدنه آنها عمدتا از استیل هستند، تیغه آنها از جنس پروانه و یا چکشی است و به میزان مشخصی ظرفیت تولید کیلو در ساعت دارند.
آسیاب ها از جمله لوازمی هستند که از مدل های کلاسیک و سنتی به سیستم های اتوماتیک و برقی تبدیل شده اند و در صورتی که می خواهید در آشپزخانه از آن ها استفاده کنید باید به فکر مدل هایی باشید که در کنار استفاده از موتوری قدرتمند، ابعاد مناسبی دارند و همین طور مصرف برقشان نیز بسیار بهینه است.
از این آسیب ها می توان در موارد مختلف و همین طور وزن های متفاوت استفاده کرد، موردی مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که آسیب های برقی آشپزخانه باید از فلزی با کیفیت و مقاوم ساخته شوند و تا با گذشت زمان و به مرور دچار زنگ زدگی، رنگ پریدگی نشوند.
آسیاب های نیمه صنعتی اتوماتیک
از مدل های بزرگ تر با وزن های بالاتر می توانید برای استفاده های نیمه صنعتی نیز بهره گیرید، دستگاه های بزرگ تر برای آسیاب های تخصصی استفاده می شوند و آسیاب برنج، شکر با آنها انجام می شود و عموما سیستمی قدرتمند با دور موتور بالاتری نسبت به نسخه های آشپزخانه دارند.
البته به این معنی نیست که در آشپزخانه نمی توانید از آن ها استفاده کنید.

این آسیاب ها در رستوران ها، آشپزخانه های تهیه غذا و عطاری ها کاربرد های گسترده تری خواهند داشت.
آسیاب های آشپزخانه بدون گرد و غبار
سیستم های آسیاب آشپزخانه بازرگانی بهار، به صورت عایق بوده و به طوری که هنگام استفاده هیچ گونه گرد و خاکی ایجاد نخواهد شد و همینطور مصرف برق این دستگاه ها به صورت ویژه ای بهینه شده است.
این دستگاه ها موتوری با قدرت 28000 دور در دقیقه دارند که برای آرد و خرد کردن هر نوع ماده غذایی و دارویی مناسب است و به هیچ عنوان سیستم حرکتی مکانیکی تیغه از کار نخواهد افتاد. جنس بدنه نیز سه لایه و ضد زنگ و رنگ پریدگی است.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

بازرگانی بهار، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

بازرگانی بهار
بازرگانی بهار
آگهی: فروش دستگاه های آسیاب صنعتی، خانگی، عطاری و...
بازرگانی بهار