برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
محمد علیزاده

فروش و تولید انواع المنت های صنعتی

فروش و توليد انواع المنت هاي صنعتي

فروش انواع المنت های صنعتی
تولید انواع المنت های صنعتی
ترموهیتر ایفل
عمدتا المنتهای میله ای را برای مجاورت یا تماس مستقیم با مایعات نظیر آب, روغن, انواع حلال, مواد مذاب, هوا و گاز طراحی و تولید می کنند.
المنت میله ای با تولید گرما در داخل مایع, تقریبا صددرصد انرژی را حفظ و از اتلاف آن جلوگیری می کنند. از طرفی چند منظوره بودن المنت میله ای این امکان را فراهم می آورد که بتوان آن را به اشکال مختلف هندسی برای مصرف در هیترهای تشعشعی و سطوح تغییر شکل داد.
المنتهای شیشه ای ( کواترزی) : هیترهای فوق که از گاز هالوژن پر شده است امکان افزایش دمایی بالغ بر 2600 درجه سانتیگراد را فراهم می کند . به طول موج حداکثر تقریبی 1 میکرون قابلیت چرخش سریع بین وضعیت خاموش و روشن را دارا می باشد .
موارد مصرف : خم کاری لوله های پی وی سی - گرمایش اولیه پریفورم های پت - صنایع گرمایش پلاستیک - شیرینگ های گرمایی و امور آزمایشی تحقیقی در مورد تغییر شکلهای گرمایی
انواع المنت ، ساخت المنت ، فروش المنت
المنت های کمربندی برای مصارفی استفاده می شوند که نیاز به گرم کردن مستقیم ندارند بلکه سیستم گرمایش آنها خارجی ، یعنی از خارج سطح المان یا قطعه مورد نظر می باشد. به طور خاص برای گرمایش لوله ها ، بشکه ها و به طور کل هر قطعه ای که به صورت دایره باشد.
سیستم گرمایش این دسته از المنت ها با استفاده از سطح خارجی قطعه مورد نظر که دارای مقاومت گرمایی کمتری می باشد صورت می پذیرد ، در حقیقت گرمایش به طور غیر مستقیم می باشد. به علت روش گرمایش این دسته از المنت ها مدت زمان گرمایش به کندی انجام می پذیرد. همچنین قابلیت کنترل دما توسط کنترلر ها و ترموستات ها را نیز دارا می باشند.
آدرس : تهران لاله زارنو پاساژ دورافشان طبقه همکف پلاک 11 علیزاده

021-33981958 -

021-33530398
09106852900

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

محمد علیزاده، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

محمد علیزاده
محمد علیزاده
آگهی: فروش و تولید انواع المنت های صنعتی
محمد علیزاده