برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آذین فناور

فیلم سرنگ و فیلم های چندلایه فرم پذیر

فيلم سرنگ و فيلم هاي چندلايه فرم پذير

آذین فناور با اتکا به دانش فنی کارشناسان کارآزموده و مجرب خود در زمینه تولید و تامین فیلم ها و لفاف های تخصصی چندلایه مورد استفاده در صنایع بسته بندی های انعطاف پذیر (Flexible packaging)، فیلم های پشت چسبدار، طلق و ورق های فرم پذیر حرارتی (Vacuum Forming , Thermoforming)، کوتینگ و لامینت فیلم های پلیمری ولفاف های ترکیبی با خواص ویژه فعالیت می نماید.
از محصولات این شرکت، انواع فیلم های چندلایه فرم پذیر مدیکال (فیلم فرمینگ نرم) و کاغذ مدیکال مورد مصرف در بسته بندی های بهداشتی با ضخامت های 70 تا 180 میکرون و عرض های مختلف برای انواع لوازم و تجهیزات پزشکی و آرایشی ـ بهداشتی همچون سرنگ‌ ، سوزن و سر سوزن ،‌ سوند ، ساکشن ، ست تزریقات و سایر پک های یکبار مصرف بهداشتی و به طور کلی، برای تمام فرآیندهای استریلیزاسیون با گاز اتیلن اکساید (EO) می باشد.
در پاکتها و بسته بندی های مدیکال ارائه شده توسط آذین فناور ، بکارگیری فیلم (پلی استر و پلی پروپیلن) و کاغذ مدیکال موجب افزایش ماندگاری و بهبود کیفیت استریل شده و با توجه به شفافیت عالی بسته بندی و قابل تشخیص بودن کامل محتویات درون پاکت ، جذابیت و زیبایی خاصی به محصول نهایی بسته بندی شده می دهد‌ .
در این نوع بسته بندی ها با انجام یک فرآیند سیلینگ و دوخت مناسب فیلم و کاغذ مدیکال ، امکان نفوذ هوا به درون پاکت از میان رفته و باعث مهروموم کامل و جلوگیری از ورود هرگونه گرد و غبار ریز و حفظ استریلیتی می شود.
از دیگر مزایای این نوع بسته بندی می توان به مقاومت در برابر رطوبت ، باکتری ها و میکروارگانیسم ها ، مشاهده پذیری ابزار داخلی آن ، سهولت در باز کردن و کاهش خطای تشخیص ، وزن کم و سایز قابل تنظیم اشاره نمود.
این محصولات به صورت چاپدار و بدون چاپ بر روی کاغذ مدیکال ، کاغذ TYVEK و ... قابل ارائه خواهد بود.
آدرس سایت: www.azinfanavar.com
تلفن تماس: 02166082535
نمابر: 02189779808
موبایل: 09120808772
کلید واژه ها:
فیلم بسته بندی سرنگ ، فیلم سرنگ ، بسته بندی سرنگ ، بسته بندی ساکشن ،‌ فیلم فرم پذیر ، کاغذ مدیکال ،‌ کاغذ پزشکی ، پاکت مدیکال ، گاز اتیلن اکساید ، پاکت پزشکی ،‌ بسته بندی سرسوزن ، بسته بندی سوند ، فیلم فرمینگ ، پاکت شفاف ، ست تزریقات

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آذین فناور، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ هفته پیش به روز شده.

آذین فناور
آذین فناور
آگهی: فیلم سرنگ و فیلم های چندلایه فرم پذیر
آذین فناور