برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آروین اطلس

تامین ولو و Fitting شرکت نمایندگی Aignep مدل 01VB00

تامين ولو و Fitting شركت نمايندگي Aignep مدل 01VB00

آشنایی با پایه شیر صنعتی اگنپ مدل 01VB00
شیر کنترل یا شیر صنعتی یکی از لوازم مهم حوزه صنعت است که وظیفه کنترل سیال را به شکل دستی یا خودکار بر عهده دارد. این دستگاه ها برای سیستم لوله کشی صنعتی ساخته شده تا از پروسه دما، فشار و آسیب های مکانیکی پیشگیری کند. جالب است بدانید این شیرها دارای پایه های مخصوص است. استفاده از پایه شیر صنعتی اگنپ مدل 01VB00 به صرفه و اقتصادی بوده و فردی که مدل های آن را انتخاب می کند باید بر اساس سایز، مناسب ترین شیر کنترل را برگزیند. اگر می خواهید با این وسیله بیشتر آشنا شوید، شرکت آروین اطلس تامین کننده اگنپ در ادامه اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار می دهد.

مشخصات اصلی پایه شیر صنعتی اگنپ مدل 01VB00
قبل از هر مسئله ای باید در جریان باشید که شرکت اگنپ ایتالیایی بوده و سالهاست در زمینه ابزار و تجهیزات پنوماتیکی فعالیت می کند. این شرکت معروف در 100 کشور شعبه داشته و امکانات لازم صنعتگران و بازرگانان را تولید می کنند. یکی از تجهیزاتی که آنها ارائه می دهند، پایه شیر صنعتی اگنپ مدل 01VB00 است. این وسیله یکی از پرطرفدارترین محصولات این شرکت بوده و به اقصی نقاط جهان ارسال می کنند. این پایه شیر صنعتی از جنس آلومینیوم ساخته شده و طراح برای این ابزار، جنس آلومینیوم را به دلایل مختلفی در نظر گرفته است.

همه شما می دانید که آلومینیوم فلزی گرانبها و پر مصرف است. استفاده از آلومینیوم در پایه شیر صنعتی اگنپ مدل 01VB00 موجب شده وسیله سبک، قوی و در برابر ضربه مستحکم باشد. این فلز به گونه ای ساخته شده که در طولانی مدت و برخورد با رطوبت و هوا زنگ نمی زند و عمری طولانی خواهد داشت. این نوع شیر صنعتی در حین ساخت به لطف آلومینیوم چکش خوار بوده و به راحتی حالت های این وسیله را به خود گرفته است. آلومینیوم در بخش های مختلف صنعت پنوماتیکی مورد استفاده است و کیفیت باورنکردنی به آنها داده است. همین موضوع نیز ارزش خرید پایه شیر کنترل را افزایش می دهد. لازم است بدانید این پایه برای شیرهای کنترل با سایز ⅛ مناسب است و در برخی موارد با سایزهای ¼ همخوانی دارد. برای اطلاع بیشتر شما باید بگوییم که پایه دارای پیچ های مخصوص است و نیازی نیست برای آن پیچ تهیه کنید. طراح این پایه شیر صنعتی Aignep تمام نیازهای فرد مقابل را در نظر گرفته و اقلام های همراه را در یک پکیج می فرستند.

نتیجه
اکنون با مشخصات پایه شیر صنعتی اگنپ آشنا شدید. می دانید این پایه از چه جنسی بوده و برای کدام نوع ولوها کارایی دارد. تیم آروین اطلس نماینده اگنپ در ایران می تواند خواسته شما بازرگانان و صنعتگران را برآورد کرده و دستگاه های این برند را به شما عزیزان ارائه دهد. ما سعی داریم بهترین برندها را تامین کرده تا شما عزیزان از خرید خود رضایت کامل داشته باشید. فروش اگنپ و داشتن نمایندگی اگنپ برای ما افتخاری بزرگ است که از این طریق می توانیم به ایرانیان خدمات حرفه ای برسانیم.

https://www.aignep.com/eng/Valve/01V-Ser ies/MANIFOLD-PLATES-FOR-VALVES-01V-1-8

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آروین اطلس، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

آروین اطلس
آروین اطلس
آگهی: تامین ولو و Fitting شرکت نمایندگی Aignep مدل 01VB00
آروین اطلس