برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
Mahdyar Naeemi

فرز انگشتی درمل

فرز انگشتي درمل

فرز انگشتی مینیاتوری درمل مکزیک
www.abzar-yaragh.com

فرز انگشتی مینیاتوری درمل ابزاری برای سوراخکاری و سنباده کاری سطوح ظریف و همچنین مناسب جهت حکاکی و طراحی بر روی چوب ، سنگ و چرم با دقت بالا می باشد. در مشاغلی همچون مجسمه سازی، ساخت تندیس ، تراشکاری ، قالب گیری ، تولید لوازم ظریف ، لوازم دندانپزشکی ، زدودن رنگ از سطوح مختلف ، معرق کاری ، منبت کاری و بسیاری موارد دیگر از از این دستگاه استفاده می شود. همچنین لازم به ذکر است که فرز مینیاتوری 1/25-3000 وسیله ای مناسب جهت پرداخت کاری و برشکاری و سوراخکاری قسمت ها و شیارهای غیر قابل دسترسی می باشد. فرز مینیاتوری درمل مجهز به یک موتور 310 واتی بوده که سرعت حرکت آن از 10000 تا 33000 دور در دقیقه متغیر می باشد.

سرعت این دستگاه توسط یک کلید در شش حالت قابل تنظیم می باشد. تنظیم سرعت برای ابزار های برقی یک مزیت بزرگ محسوب می شود چرا که کابر می تواند به راحتی با توجه به نوع و ظرافت کار خود سرعت دستگاه را انتخاب کرده و تسلط بیشتری بر روی قطعه کاری خود داشته باشد. یکی از قابلیت های فرز مینیاتوری 1/25-3000 امکان نصب خرطومی انعطاف پذیر جهت انجام کارهای بسیار ظریف می باشد. سایز کولت به کار رفته در این فرز انگشتی مینیاتوری درمل 3 میلیمتر بوده و با وزن 550 گرم ساخته می شود. وزن کم این ابزار مینیاتوری و همچنین طراحی ارگونومیک آن باعث سهولت در استفاده از دستگاه و کاهش خستگی کاربر می شود. این محصول با قدرت بسیار بالایی کار می کند و در عین حال کم مصرف نیز می باشد.

فرز مینیاتوری درمل مدل 1/25-3000 دارای کلید قفل کننده شفت جهت نصب و یا جدا سازی سری ها می باشد. کارگیری سری در این مدل از قطر 0/8 الی 3/2 میلیمتر است. این مدل درمل قابلیت تبدیل به فرز نجاری به وسیله پایه مخصوص را دارد. دستگاه را می توانید به راحتی بر روی پایه آویز نصب کنید. دستگاه ساخت کشور مکزیک می باشد.

مدل 1/25-3000 یکی از بهترین فرز مینیاتوری های تولید شده توسط شرکت درمل می باشد. با توجه به برند و مدل هر فرز انگشتی مینیاتوری تعداد خاصی از سری ها همراه دستگاه می باشد. به طور معمول سایز تمامی سری های تولید شده به صورت استاندارد می باشد. از اینرو در صورت مشکل و یا نیاز به سری دیگر ، دچار مشکل نخواهید بود و به راحتی از سری های یک مدل دستگاه فرز مینیاتوری خاص برای مدل دیگری نیز می توانید استفاده نمایید و یا برای ابزار خود لوازم جانبی دلخواهتان را جداگانه خریداری کنید.

روشهای خرید فرز انگشتی مینیاتوری درمل از فروشگاه ابزاریراق :

بسته سری های متنوعی در فروشگاه آنلاین ابزار یراق موجود می باشد. با مراجعه به سایت ابزار یراق می توانید تمامی مدلها با توضیحات کامل و قیمت به روز را مشاهده نمایید. اگر در خصوص خرید فرز مینیاتوری و سری دستگاه سوالی برایتان پیش آمد با شماره دفتر ابزار یراق ( مندرج در بالای سایت ) تماس بگیرید. در صورت تمایل به خرید حضوری نیز می توانید همه روزه در ساعات اداری با هماهنگی قبلی به فروشگاه مراجعه نمایید. خرید آنلاین نیز به راحتی بر روی سایت امکان پذیر است.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

Mahdyar Naeemi، از ۱۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

Mahdyar Naeemi
Mahdyar Naeemi
آگهی: فرز انگشتی درمل
Mahdyar Naeemi