برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
سیم بکسل جباری

سیم بکسل و اتصالات سیم بکسل استیل

سيم بكسل و اتصالات سيم بكسل استيل

سیم بکسل فولادی و سیم بکسل استیل دو مورد از ادوات صنعتی با کاربری عمده در لیفتینگ بار و همچنین برای اتصالات صنعتی هستند. تنوع بسیار گسترده ای در تولید سیم بکسل فولادی وجود دارد بگونه ای که برخی از آنها با مغزی فولادی مانند سیم بکسل تاور کرین دارای قابلیت کششی بسیار بالایی بوده بصورت نتاب تولید شده و برای لیفتینگ مورد استفاده قرار می گیرند در حالی که برخی از ساختار های سیم بکسل مانند ساختار 7 لا کنف دارای مغزی کنفی نه تنها در مرکز سیم بکسل بلکه دارای مغزی کنفی در مرکز هر استرند می باشد که برای اهداف اتصالات صنعتی بکار گرفته می شود.
سیم بکسل استیل که با ساختار 7X7 مورد استفاده قرار می گیرد نمونه ای دیگر از متریال بکار گرفته شده در تولید سیم بکسل می باشد که دارای درصد های بالایی از فلزات ارزشمندی مانند کروم و نیکل می باشد. سیم بکسل که همراه با اتصالات استیل مورد استفاده قرار می گیرد نه تنها برای اهداف لیفتینگ بلکه کاربری بالایی در تولید سازه های ساختمانی و سازه های سیم بکسلی مانند پل ها و نرده های پله ها دارد.
اتصالات سیم بکسل فولادی که برای ایجاد اسلینگ های سیم بکسلی مصرف بسیار عمده ای دارند از گرید G80 فولاد یعنی همان گریدی که برای تولید اغلب زنجیر های بار برداری صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد تولید می شوند. این اتصالات با سایز های مختلف و برند های مختلفی عرضه می شوند که انواع قلاب، شگل، بست سیم بکسل، گوشواره، مهارکش و حلقه فولادی اسلینگ سیم بکسل در میان این اتصالات دسته بندی می شوند.
مفتول های بکار رفته در استرند سیم بکسل ها هم می تواند دارای برش و پروفیل دایره ای و یا پخ باشد که در صورت پخ بودن از بافت کمپکت استفاده شده و مقاومت سایشی این سیم بکسل ها بسیار بالا می باشد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

سیم بکسل جباری، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

سیم بکسل جباری
سیم بکسل جباری
آگهی: سیم بکسل و اتصالات سیم بکسل استیل
سیم بکسل جباری