برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
امیری

فروش تیتان 5566

فروش تيتان 5566

گروه تولیدی بازرگانی پارسی اویل آماده تامین نیاز واحد های تولیدی صنایع شیمیایی در سراسر کشور می باشد.

جهت خرید تیتان با کارشناس فروش تماس حاصل نمایید

02177508614
09222756003
-----------------------------------

نام ماده: دی اکسید تیتانیوم
فرمول شیمیایی: Tio2
نوع بسته بندی: کیسه 25 کیلوگرمی
تولید:DONGFANG TITANIUM
کشورسازنده: چین

-----------------------------------
دی اکسید تیتانیوم یک ماده جامد معدنی سفید رنگ است که از لحاظ حرارتی مقاوم، غیر قابل اشتعال و دارای خاصیت انحلال‌پذیری کم است و به عنوان یک ماده کم خطر طبقه‌ بندی می‌شود. تیتانیوم دی‌اکسید یکی از مهمترین رنگدانه‌های موجود در جهان به حساب می‌آید این ماده در حدود ۷۰ درصد از کل حجم رنگدانه‌های موجود در دنیا را شامل می‌شود.
تیتانیوم دی‌اکسید دارای سه شکل بلوری آناتاز (Anatase) روتایل (Rutile) و بروکیت (Brookita) است. به لحاظ ترمودینامیکی روتایل پایدارتر‌ین فاز TiO2 در فشار معمولی بوده و دو فاز دیگر، فازهای نیمه پایدار این سیستم به شمار می‌روند.
یکی از مهمترین اجزا رنگ، تیتانیوم دی‌اکسید است، یک ماده مات و غیرشفاف که سبب براقیت عمق رنگ می‌گردد و در تولید رنگ‌ مورد استفاده قرار می‌گیرد.


کاربرد تیتان R5566:

مهم‌ترین حوزه‌های کاربرد دی اکسید تیتانیوم تولید رنگ، لاک الکل (لعاب)، کاغذ و پلاستیک هستند، که حدود ۸۰ درصد از مصرف تیتان در جهان را شامل می شود.

دیگر کاربردهای آن مانند چاپ پارچه، الیاف، لاستیک، محصولات آرایشی و بهداشتی و مواد غذایی در حدود ۸ درصد می‌باشند و درصد باقی مانده در سایر صنایع از جمله تولید تیتانیوم خالص، شیشه و سرامیک‌های شیشه‌ای، سرامیک‌های الکتریکی، کاتالیزورها، هادی برق و واسطه‌های شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرند.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

امیری، از ۱۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ هفته پیش به روز شده.

امیری
امیری
آگهی: فروش تیتان 5566
امیری