برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
فودوکو

خرید بهترین نوع جوش شیرین چینی برند ggg

خريد بهترين نوع جوش شيرين چيني برند ggg

فروش انواع جوش شیرین برند های مختلف
پخش بصورت صنفی و صنعتی ( عمده و خرده)
زیر قیمت بازار

کاربرد
بیشترین استفاده از بیکربنات سدیم در فرآوری انواع بیکینگ پودر است. مقدار اضافی از خمیر جوش شیرین بهطور مؤثر در پاک کردن و سائیدن سطوح میتواند استفاده گردد. استفاده از این ماده در ترکیب خمیر دندان به رفع تدریجی لکههای دندان و سفید شدن آنها کمک میکند.در صنایع غذایی، تولید نوشابههای گازدار به عنوان منبع، صنایع پاک کنندههای خانگی و در کپسولهای اطفاء حریق به کار میرود.همچنین به عنوان باز دارنده در مواد منفجره استفاده میشود. در صنعت نساجی برای عمل آوردن نخهای پشمی و ابریشمی استفاده میشود. همچنین میتواند به عنوان پاککننده و ساینده ملایم در صورتی که ایجاد حساسیت نکند برای زیبایی پوست بکار رود. ضمن آنکه جوش شیرین به عنوان یک مکمل خوراکی در جیره غذایی دام و طیور میتواند در جهت جلوگیری از اختلالات متابولیکی و تغذیهای بکار برده شود.

کاربردهای بهداشتی
یکی دیگر از کاربردهای جوش شیرین در بهداشت بدن انسان است.

کاربرد پزشکی
در پزشکی کربنات سدیم به عنوان آنتیدوت دارو های ضدافسردگیهای سهحلقهای کاربرد دارد.

کاربردهای صنعتی
صنعت نساجی و دباغی یکی از بارزترین مصارف سدیم بی کربنات در تولید پارچههای پشمی و ابریشمی است. صنعت نساجی، از جوش شیرین برای رنگرزی و چاپ پارچه استفاده وسیعی میکند. صنعت دباغی نیز بی کربنات سدیم را به عنوان یک عامل خنثیکننده مواد رنگرزی در فراینده رنگ استفاده میکند.

صنعت پلیمر جوش شیرین استفاده گستردهای به عنوان کاتالیزور و تصفیهکننده در فرایند تولید پلیمرها و پلاستیکهای پیچیده دارد.

لاستیک و پلاستیک به دلیل اینکه بی کربنات سدیم، دی اکسید کربن آزاد میکند بنابراین به عنوان عامل فوم ساز در فرایند تولید لاستیک و پلاستیک استفاده میشود. دی اکسید کربن آزاد شده برای کنترل شکل محصولاتی که از لاستیک و پلاستیک ساخته میشود کاربرد دارد.

در صنعت تولید پودرهای آتشنشانی نیز کاربرد فراوانی دارد.

ایمنی
خوردن این ماده بیضرر است مگر اینکه به مقدار خیلی زیاد باشد. بوییدن آن ممکن است سبب سوزش بینی یا گلو شود. در اثر تماس با پوستهای حساس ممکن است باعث خارش یا سوزش پوست شود. در اثر تماس با چشم ممکن است سبب ایجاد سوزش و سرخی در چشم شود.

استفاده از جوش شیرین در پخت همه نوع نان و شیرینی مضر است.

کسانی که ناراحتی معده دارند، نبایستی از فراوردههایی که در تولید آنها از جوش شیرین استفاده شده و بهطور مشخص، نباید از نانهای پخته شده توسط جوش شیرین استفاده کنند. چرا که برای هضم غذا مضر است.

مصرف آرایشی
جوش شیرین یک لایه بردار قوی برای صورت است، همچنین از آن میتوان برای برطرف کردن بوی بد بدن نیز استفاده کرد اما شاید مهمترین اثر آرایشی-بهداشتی جوش شیرین درمان آفتاب سوختگی است که برای استفاده از آن کافی است در حمام آب گرم را باز کنید و نیم فنجان جوش شیرین به آن اضافه کنید تا یک لوسیون پوستی برای التیام آفتاب سوختگی داشته باشید.



همه محصولات از انبار و در اسرع وقت به تمامی نقاط کشور ارسال میگردد.
رایگان نمونه بگیرید !!!! در صورت خرید عمده محصول نمونه را رایگان از ما بگیرید
جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزییات محصول و نحوه استفاده آن با شماره های درج شده در اگهی تماس برقرار کنید.
سهم بزرگ خودتان را امروز بگیرید
مجموعه بازرگانی فودوکو

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

فودوکو، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

فودوکو
فودوکو
آگهی: خرید بهترین نوع جوش شیرین چینی برند ggg
فودوکو