برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
رضایی

فروشنده اینولین-فروش اینولین

فروشنده اينولين-فروش اينولين

یکی از رایج ترین مواد تقویت کننده فیبر ، اینولین است. مانند هر فیبر ، اگر خیلی سریع یا در مقادیر زیاد مصرف شود ، می تواند باعث گاز ، نفخ و درد شکم شود. بسیاری از مراجعین من که از ناراحتی گوارشی شکایت کرده اند ، نمی دانند روزانه چه میزان انسولین مصرف می کنند. اکثر آنها حتی هرگز از آن چیزی نشنیده اند.

در اینجا آنچه شما باید در مورد اینولین بدانید ، از جمله میزان نیاز شما و چگونگی تعیین میزان دریافت شما آورده شده است.

اینولین چیست؟
اینولین نوعی پربیوتیک است ، ماده ای است که توسط میکروارگانیسم ها در دستگاه گوارش شما استفاده می شود و بر سلامتی تأثیر می گذارد. در این مرحله ، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد سه پربیوتیک می توانند مزایای سلامتی را ارائه دهند: اینولین ، که به اینولین زنجیره بلند نیز گفته می شود. fructooligosaccharide (FOS) ، یک اینولین با زنجیره کوتاه است که به آن نیز الیگروفروزوز و galactooligosaccharide (GOS) گفته می شود.

هر دو اینولین و FOS از فیبر ریشه کاسنی استخراج می شوند ، یک فیبر رژیم غذایی طبیعی است که با استفاده از آب گرم از گیاهانی که جزئی از خانواده قاصدک است استخراج می شود. GOS از لاکتوز تولید می شود که از حیوانات تهیه شده است.
اینولین,خرید اینولین,فروش اینولین,نمایندگی فروش اینولین,خرید و فروش اینولین,فروش ویژه اینولین,خریدار اینولین,فروشنده اینولین,خریدار اینولین,
برای سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
09198008414 رضایی
03195023710

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

رضایی، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

رضایی
رضایی
آگهی: فروشنده اینولین-فروش اینولین
رضایی