برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مهندس جهانگیر هنرور

گریس شل / گریس Shell Gadus S4 OGH 160

گريس شل / گريس Shell Gadus S4 OGH 160

شرکت روانکاران جهان دیده

فروش انواع گریس های شل/09122128617
فروش انواع گریس های شل/09122128617
فروش انواع گریس های شل/09122128617

شرکت روانکاران جهان دیده عرضه کننده انواع روغن ها و گریس های صنعتی شل می باشد.

محصولات شل
Shell Gadus S4 OGH 160
نام قبلی:Shell Malleus GL 3500
نوع کالا:گریس EP برای روانکاری و حفاظت از چرخ دنده های باز تحت شدت دمای محیط و شرایط عملیاتی قرار می گیرند.یک فیلم روان کننده که در برابر "تکان دادن" مقاومت می کند.
Shell Gadus S4 OGT
نوع کالا:گریس دنده پیشرفته و کابل فولادی،در درجه اول برای استفاده در برنامه های بسیار سنگین و عملیات های شرایط آب و هوایی گرم،در تجهیزات معدن،بیل،بیل خاکبرداری در عملیات برش.
Shell Gadus S4 V2600AD 1.5
نام قبلی:Shell Malleus JBZ
نوع کالا:گریس دشت ساده پیشرفته لیتیوم / کلسیم ضخیم شده با بخار سنتتیک با بالاترین چسبندگی و باربری خاص برای بلبرینگ بسیار زیاد و آهسته،اسلایدها،بوته ها و سایر کاربردهای صنعتی سنگین.
Shell Gadus S4 V45AC 00/000
نام قبلی: Shell Retinax Grease CSZ, Shell Ossagol V
نوع کالا:گریس چند منظوره پیشرفته،گریس مایع برای استفاده در سیستم های روانکاری متمرکز،حفاظت عالی در همه شرایط،بر اساس مواد معدنی بسیار پالایش شده و همچنین روغن های پایه سنتتیک (مصنوعی) انتخاب شده،فشار شدید و دیگر مواد افزودنی به دقت انتخاب شده.
Shell Gadus S4 V600AC 1.5
نام قبلی:Shell SRS 2000 Grease Summer
نوع کالا:گریس چند منظوره با کارایی بالا،مقاوم در برابر آب،گریس نیمه سنتتیک (نیمه مصنوعی) به عنوان ترکیبی منحصر به فرد از پلیمرهای ضخیم کننده و افزودنی ها.
Shell Gadus S5 T100 2
نام قبلی:Shell Stamina RLS 2
نوع کالا:گریس چند منظوره پیشرفته بر اساس روغن سنتتیک (مصنوعی) و پلی یوریا مخصوص طراحی شده برای عملکرد مطلوب برای روانکاری در بلبرینگ صنعتی. سایش کم و خواص پایدار برشی در درجه حرارت بالا.
Shell Gadus S5 T460 1.5
نام قبلی:Shell Stamina Grease HDS
نوع کالا:گریس پیشرفته چند منظوره با وظیفه سنگین،عملکرد بالا،درجه حرارت بالا،عمر گریس طولانی برای صنعت سنگین،عملکرد عالی اکسیداسیون و سایر مواد افزودنی برای برنامه های مهر و موم شده و نیمه مهر و موم و یاتاقان های موتوری که در دمای بالا و تحت بارهای شدید عمل می کنند.
Shell Gadus S5 U100KD 1
نام قبلی:Shell Darina XL 102 Moly
نوع کالا:گریس چند منظوره پیشرفته سنتتیک  (مصنوعی) تمام فصل با جامدات،قابل استفاده در دامنه دما -45 درجه سانتی گراد تا 170 درجه سانتی گراد.
Shell Gadus S5 U130D 2
نام قبلی:Shell Malleus Grease ET 2
نوع کالا:گریس با درجه حرارت بالا با ذرات جامد بهبود یافته،روان کننده ضد انفجار پلاستیکی صنعتی،کار در درجه حرارت تا 600 درجه سانتی گراد،غیر آلی (غیر صابون) ضایعات غیر ساینده.
Shell Gadus S5 U150X 1.5
نام قبلی:Shell Malleus Grease XTS
نوع کالا:گریس مخصوص با درجه حرارت ویژه بر پایه perfluoropolyether ضخیم شده با استفاده از پلی تترافلوئورو اتیلن بسیار مقاوم در برابر اکسیداسیون یا بی هوازی،حتی در دمای بسیار بالا دارای مقاومت خوب در برابر اسیدهای قوی و پایه (قلیایی)،تاثیر بسیار زیادی بر الاستومر ها دارد.
Shell Gadus S5 V100 2
نام قبلی:Shell Albida Grease EMS 2
نوع کالا:گریس چند منظوره پیشرفته لیتیوم کمپلکس که بر اساس روغن پایه مصنوعی حاوی آنتی اکسیدان ها،EP- و مواد افزودنی جلوگیری از زنگ زدگی برای بلبرینگ های با سرعت بالا، غلتک مخروطی و یاتاقان استوانه ای،نوع NJ،NUP به علاوه برنامه های با زاویه حلقه.
Shell Gadus S5 V1350 1
نام قبلی:Shell Albida SDS 1
نوع کالا:گریس چند منظوره لیتیوم با فن آوری پیشرفته برای اسمیر ماشین آلات سنگین بر پایه مایع سنتتیک (مصنوعی) ویسکوزیته،یک فیلم بسیار قوی اسمیر و مقاومت شدید فشار (EP)،حاوی مواد افزودنی موثر محافظت عالی در برابر اکسیداسیون،دما،سایش و خوردگی.
Shell Gadus S5 V142W 00
نام قبلی:Shell Tivela Grease GL 00
نوع کالا:گریس پیشرفته دنده نیمه مایع با عملکرد بالا برای رفع نیازهای بالاتر،به گیربکس های صنعتی اجازه می دهند عملیات آزاد بدون دردسر طولانی مدت انجام شود.
Shell Gadus S5 V150XKD 1
نوع کالا:گریس چند منظوره کم دما با دی سولفید مولیبدن بر پایه صابون لیتیوم / کلسیم،فشار شدید و سایر مواد افزودنی به طور فول سنتتیک (کاملا مصنوعی)،برای یاتاقان غلتکی و کشویی و همچنین لولا و سطوح کشویی،به طور گسترده در معدن و سایر تجهیزات سنگین.
Shell Gadus S5 V220 2
نام قبلی:Shell Albida Grease PPS, Shell Albida SLC 220
نوع کالا:گریس با عملکرد پیشرفته برای حمل و نقل عمومی و برنامه

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مهندس جهانگیر هنرور، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

مهندس جهانگیر هنرور
مهندس جهانگیر هنرور
آگهی: گریس شل / گریس Shell Gadus S4 OGH 160
مهندس جهانگیر هنرور