برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
کیمیا پارس شایانکار

فروش آب ژاول 15-14

فروش آب ژاول 15-14%

آب ژاول NaOCl
🔹 آب ژاول یا وایتکس را از دمیدن گاز کلر درمحلول سدیم هیدروکسید تهیه می‌کنند. از جمله آزمایش‌هایی که روی آب ژاول انجام می‌شود تعیین مقدار کلر آزاد وتعیین مقدار NaOH است. آب ژاول محلولی ناپایدار است و در اثر حرارت و نور به تدریج خاصیت خود را از دست می‌دهد.

🔹 کاربرد آب ژاول:
آب ژاول را برای گندزدایی و بوزدایی به کار می‌برند. از این ماده در صنعت به عنوان رنگ‌زدا و سفیدکننده پارچه و خمیر کاغذ استفاده می‌شود. در خانه‌ها برای ضدعفونی کردن سبزی‌ها و سفید کردن رخت‌ها به هنگام رختشویی از آب ژاول استفاده می‌کنند. این محلول با نام‌های گوناگون در بازار به فروش می‌رسد. آب ژاول که مایع سفید کننده و وایتکس نیز گفته می‌شود محلولی است حاوی درصدی از هیپوکلریت سدیم (NaOCl) در آب. این نسبت بسته به مصارف مختلف، متفاوت است. آب ژاول ماده‌ای سمی است. رنگ آن نزدیک به زرد و طعم و بوی آن تند است. خاصیت ضدعفونی کننده آب ژاول به دلیل تولید کلر آزاد می‌باشد. چنانچه به اشتباه نوشیده شود باید فورا شیر نوشید.

فروش آب ژاول:
فروشنده آب ژاول, آب ژاول فله با تانکر, آب ژاول بشکه‌ای, قیمت آب ژاول, فروش مایع سفید کننده, فروش وایتکس شیمیایی, تولید آب ژاول, وایتکس تولیدی, خرید و فروش وایتکس, خرید و فروش آب ژاول, آب ژاول صادراتی, فروش داخلی آب ژاول, آب ژاول ضدعفونی کننده, آب ژاول ماده سمی, آب ژاول گندزدا


تأمین کننده آب ژاول
لطفاً جهت اخذ اطلاعات بیشتر به سایت www.Shayankar.ir مراجعه فرمائید و یا با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:

کیمیا پارس شایانکار
09121083929
09120137160
88998130(021)
www.shayankar.ir

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

کیمیا پارس شایانکار، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۹ ساعت پیش به روز شده.

کیمیا پارس شایانکار
کیمیا پارس شایانکار
آگهی: فروش آب ژاول 15-14
کیمیا پارس شایانکار