برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
محمدی

مایع تمیزکننده استیل ، براق کننده استیل

مايع تميزكننده استيل ، براق كننده استيل

مایع تمیزکننده استیل:
خرید مایع تمیز کننده و براق کننده استیل با بهترین کیفیت ، مایع براق کردن و تمیزکردن قاشق و چنگال استیل، مایع تمیز کننده چاقو استیل، مایع تمیز کننده پیچ و مهره استیل،تمیز کننده لوله استیل، تمیز کننده شیرآلات استیل، تمیز کننده سینک استیل، تمیز کردن جوشکاری استیل با ژل استیل، تمیز کردن استیل با مایع استیل, تمیز کننده تیرگی و سیاهی قاشق و چنگال ،تمیز کننده ورق استیل، براق کننده ورق استیل، مایع تمیز گاز استیل مایع تمیز کننده یخچال استیل،
استفاده از مایع تمیزکننده و براق کننده استیل در صنایع غذایی و لبنیات : معمولا پس از مدتی استیل به کار رفته در تجهیزات صنایع غذایی نظیر مخزن استیل و همزن های استیل ، ظروف حمل شیر ، تانکر استیل دچار تیرگی می شود بنابراین با استفاده از این مایع می توان سطح استیل را تمیز و براق نمود. مایع تمیز کننده استیل در صنایع شیر و لبنیات، چربی ، رسوب و زنگ را از ظروف استیل و مخزن استیل تمیز می نماید.براق کردن باک استیل کامیون و براق کردن مخزن استیل کامیون با تمیز کننده استیل به راحتی انجام می شود. این محصول مخزن استیل را براق و آیینه ای می کند.
استفاده از مایع تمیز کننده استیل در تمیز کردن قطعات خودرو:مایع تمیز کننده چربی از قطعات استیل، به راحتی چربی ، رسوب و زنگ را از استیل تمیز می نماید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

محمدی، از ۱۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۱۷ ساعت پیش به روز شده.

محمدی
محمدی
آگهی: مایع تمیزکننده استیل ، براق کننده استیل
محمدی