برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مهندس رضائی

قطعات پلیمری مورد مصرف در صنایع شیمیائی

قطعات پليمري مورد مصرف در صنايع شيميائي

شیمیائی محمد
تولید کننده انواع قطعات پلیمری و پکینگ ها و پرکن های مورد مصرف در صنایع شیمیائی ، صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی و پالایشگاهی ، پکینگ مورد مصرف در نیروگاه ها ، واحد های تولید اسید سولفوریک و اسید کلریدریک و واحد های خنک کننده و سیستمهای کولینگ تاور
این پرکن ها از جنس پلی پروپیلن میباشند : لذا در برابر عوامل خورنده فوق العاده مقاوم و بادوام هستند ، در برابر مواد اسیدی کاملا مقاوم و دارای مقاومت در برابر بسیاری از حلالها می باشند که همین عوامل باعث شده این پرکن ها جایگزین مناسبی برای پرکن های فلزی و سرامیکی باشند و در انواع مختلف پال رینگ ، پلاستیک بال ، سدل رینگ و در سایز های مختلف جهت ارائه به صنایع مختلف ارائه می گردند . همچنین در سیستمهای تصفیه آب و فاضلاب ، هوا دهی و هوا زدائی و فیلتراسیون و همچنین استخر های پرورش ماهی کاربرد دارند .
برای اطلاعات بیشتر از سایتهای زیر دیدن نمائید :
www.pallring.ir

www.packingpallring.ir

www.packingtower.ir

با توجه به سیستم دانش محور در صنایع شیمیائی محمد و همچنین وجود کادر مجرب با دانش فنی بالا و دستگاههای جدید و پیشرفته ، امکان تولید قطعات با بهترین کیفیت و کمترین زمان ، این ارمغان به صنایع مختلف داده می گردد که سفارش ها در اسرع وقت و با استاندارد قابل فبول و کیفیت بالا تحویل گردد . هنچنین صنایع شیمیائی محمد در زمینه : مشاوره ، طراحی و ساخت انواع پکینگ و تجهیزات پلیمری و فروش پرکن ها آماده همکاری میباشد .

»» ارسال به تمام نقاط ایران بزرگ ««

پیام ما »» از ما بخرید ، به نفع شماست ««

لطفا تماس تبلیغاتی ممنوع ؛ با تشکر

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مهندس رضائی، از ۱۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۲ روز پیش به روز شده.

مهندس رضائی
مهندس رضائی
آگهی: قطعات پلیمری مورد مصرف در صنایع شیمیائی
مهندس رضائی