برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
کیمیا پارس شایانکار

فروش سولفات پتاسیم

فروش سولفات پتاسيم

سولفات پتاسیم
فرمول شیمیایی K2SO
نام دیگر سولفات پتاسیم : سولو پتاس، پتاسیم سولفات (Potassium sulfate)
پتاسیم سولفات گرانوله و پودری

✅ کود سولفات پتاسیم یک کود شیمیایی پرمصرف است که به عنوان منبع پتاسیم و گوگرد مورد استفاده قرار می گیرد. کود سولفات پتاسیم با جذب سریع می تواند به صورت خشک برای کوددهی یا به صورت محلول توسط آبیاری قطره ای و اسپری استفاده شود.
عموما شکل آن به صورت کریستال­های سفید (یا بی رنگ)، گرانول سفید و پودر سفید است البته به صورت مایع هم وجود دارد.
این ماده دارای مزه شور و تلخ است. در آب به راحتی قابل حل است.بیشتر کود K از محل رسوبات نمکی قدیمی واقع در سراسر جهان تامین می شود. کود سولفات پتاسیم به صورت گرانول هایی در اندازه های مختلف تولید می شود ولی تولید کنندگان معمولا ذرات ریز (کوچکتر از ۰.۰۱۵ میلی متر) تولید می کنند تا قدرت انحلال این کود برای آبیاری یا اسپری شاخ و برگ افزایش یابد.
در صنایع شیمیایی، کشاورزی، دارویی و غذایی کاربرد فراوانی دارد. کود پتاسیم (K) معمولاً برای بهبود عملکرد و کیفیت گیاهان در حال رشد به خاک هایی که قادر به تأمین کافی این ماده مغذی نیستند، اضافه می شود.

✅ کاربردهای کود سولفات پتاسیم:
جهت بهبود رشد و کیفیت محصولات کشاورزی (فعال کردن واکنش های آنزیمی ، سنتز پروتئین ها ، تشکیل نشاسته و قندها و تنظیم جریان آب در سلول ها و برگ ها)
مواد شیمیایی کشاورزی (غیر آفت کش)
در صنایع غذایی

✅ زمان درست استفاده از کود سولفات پتاسیم
سبزی هایی نظیر گوجه فرنگی، اسفناج، کاهو و کرفس به مقدار زیادی به سولفات پتاسیم نیاز دارند و به بهبود تولید محصولاتی مانند غلات، گندم، ذرت، پنبه، یونجه و بادام زمینی و سیب زمینی کمک می کند. از آنجاییکه اکثر گیاهان پتاسیم مورد نیاز خود را در مراحل اولیه رشد جذب می­کنند، بنابراین بهترین زمان کوددهی هنگام کاشت محصول و یا در مراحل اولیه رشد است. به دلیل حلالیت بالای که دارد میتوان در زمان قبل از کاشت محصولات زراعی و یا همراه با کود اوره به صورت سرک استفاده نمود.

جهت دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


🌐 کیمیا پارس شایانکار
تلفن دفتر مرکزی : 2-88998130(021)
کارشناس بازرگانی : 09120185621
کارشناس بازرگانی : 09120710192
ایمیل : info@shayankar.ir
سایت : www.shayankar.ir

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

کیمیا پارس شایانکار، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱ هفته پیش به روز شده.

کیمیا پارس شایانکار
کیمیا پارس شایانکار
آگهی: فروش سولفات پتاسیم
کیمیا پارس شایانکار