برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
اواشیمی

خرید کائولین

کائولین یک ماده معدنی رسی است، با ترکیب شیمیایی Al2Si2O5(OH)4. این ماده، یک ترکیب معدنی مهم صنعتی است. کائولن یک ماده معدنی سیلیکاتی لایه ای است که دارای یک ورقه سیلیس چهار ضلعی (SiO) می باشد، که از طریق اتم های اکسیژن به یک صفحه هشت ضلعی آلومینا (AlO) متصل می شود.

کائولین چیست؟
این ماده نوعی اکتاهدرا است. سنگ هایی که غنی از کائولینیت هستند به عنوان کائولن یا خاک رس شناخته می شوند. پتروشیمی دانشمند، تولید کننده مواد شیمیایی و فروشنده کائولین می باشد. به منظور خرید پودر کائولین با بخش فروش تماس بگیرید.

این ترکیب را با نام های دیگری نظیر کائولن، ترابا و خاک رس چینی نیز می شناسند.
مشخصات فیزیکی کائولن:
کائولین از نظر شکل ظاهری به فرم های مختلفی وجود دارد:

کائولین سفید
کائولین زرد
کائولین قرمز
کائولین صورتی
کائولن سفید لطیف ترین و ملایم ترین دسته است. همچنین اغلب رنگ های مختلف، رنگ قرمز مایل به قهوه ای معمول است. شکل عادی کائولن به ندرت به صورت کریستال، صفحات نازک یا انباشته است و معمولاً به صورت صفحات شبه شش ضلعی میکروسکوپی و خوشه های صفحات، جمع شده در توده های جمع و جور مانند رس می باشد.

خواص کائولین:
سرسختی
انعطاف پذیری
غیر کشسان بودن
دارای جلای مرواریدی تا خاکی کسل کننده
دارای وزن مخصوص بین 2.16 و 2.68
تولید کائولن:
این ماده معدنی نرم، خاکی، معمولاً سفید (خاک رس فیلوسیلیکات دو وجهی) است که در اثر هوازدگی شیمیایی مواد معدنی سیلیکات آلومینیوم مانند فلدسپات تولید می شود. در بسیاری از نقاط جهان توسط اکسید آهن به رنگ صورتی-نارنجی-قرمز رنگ ایجاد شده و رنگ زنگ زدگی مشخصی به آن می بخشد. غلظت های کم رنگ باعث ایجاد رنگ های سفید، زرد یا نارنجی روشن می شود.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

اواشیمی، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

اواشیمی
اواشیمی
آگهی: خرید کائولین
اواشیمی