برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت بازرگانی بین‌الملل پترو نور مه

صادراتی مواد گرانول لوله¬های پلی¬اتیلنی

صادراتي مواد گرانول لوله¬هاي پلي¬اتيلني

صادرات مواد گرانول لوله¬های پلی¬اتیلن

شرکت بازرگانی بین¬المللی پترو نور مهر ضمن اخذ نمایندگی رسمی و عاملیت فروش صادراتی از شرکت¬های پتروشیمی و همچنین با داشتن دفاتری در خارج از کشور از جمله ترکیه توانایی تامین پیوسته و بلند مدت انواع گریدهای مختلف پتروشیمی را دارد.
شرکت بازرگانی بین المللی پترو نورمهر توانایی تامین گرانول پلی اتیلن صادراتی مناسب برای تولید لوله های آبیاری کشاورزی فشار قوی، فشار ضعیف ، قطره‌¬ای، تیپ و اتصالات (Fitting & Pipe) و همچنین لوله های انتقال گاز با شرایط درخواستی مشتری را دارد. در شرکت پترو نور مهر ما طیف وسیعی از گرانول برای تولید لوله¬ را در سبد تولید خود داریم که این مواد به سه دسته ویریجین ،بازیافتی و کامپاندی قابل تقسیم هستند که کلیه این مواد با به روزترین تجهیزات و مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید می¬شوند. پلی اتیلن¬ گرید لوله ویرجین در ایران توسط پتروشیمی های جم، شازند و آریاساسول با نام های تجاری CRP 100Nو PE 100B، + PE80 در بازار عرضه می¬شوند. با توجه به اینکه مجموعه پترو نور مهر شرکت ریجستر شده در این پتروشیمی¬ها به شمار میرود توانایی تامین و ارسال این مواد به صورت ویرجین بدون هیچ¬گونه افزودنی را به کشورهای مختلف در کوتاه ترین زمان دارا می باشد.
مجموعه ما توانایی تولید محصولات پلی¬اتیلنی مناسب برای تولید لوله مطابق با خواسته مشتری اعم از ویرجین، کامپاند و بازیافتی را دارد. بدین منظور برای گرفتن قیمت PE100 صادراتی ( به صورت گرانول بازیافتی یا گرانول کامپاند ) و همچنین سایر کامپاندهای صادراتی درخواستی می¬توانید در واتساپ پیغام بگذارید.
ما همواره در تلاشیم تا بهترین قیمت گرانول لوله بازیافتی و کامپاند صادراتی با کیفیت عالی را به مشتریان اعلام کنیم.
تلفن تماس: 02191007557
شماره موبایل واتس آپ: 09120344610
www.petronourmehr.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت بازرگانی بین‌الملل پترو نور مه، از ۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ ماه پیش به روز شده.

شرکت بازرگانی بین‌الملل پترو نور مه
شرکت بازرگانی بین‌الملل پترو نور مه
آگهی: صادراتی مواد گرانول لوله¬های پلی¬اتیلنی
شرکت بازرگانی بین‌الملل پترو نور مه