برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
عطر بیک

عطر بیک

عطر بيك

عطر بیک عطر جوانی
**************************************** **********
کارخانه عطر بیکیار در سال 1375 کار خود را با تولید 4 رایحه عطر آغاز نمود ولی بتدریج با تنوع بخشیدن به اسانس‌ها و بسته‌بندی‌های خود اکنون بیش از 40 رایحه در سایزهای مختلف (5/7 میل یا همان عطر جیبی، 30 میل، 50 میل، 100 میل و 150 میل) را عرضه نمود و بهمین دلیل موفق به جلب نظر بسیاری از مصرف کنندگان خوش سلیقه ایرانی گردیده است.
کارخانه عطر بیک جزو معدود کارخانه های کاملا اتوماتیک در این صنعت بوده و محصولات آن از مرغوبترین مواد اولیه که توسط بهترین تولید کنندگان اروپایی تولید شده اند تهیه میشود.
خط تولید و لابراتوار مجهز این کارخانه بطور منظم مورد بازدید و کنترل کارشناسان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته و لیسانس کمپانی بیک فرانسه نیز مهر تائید دیگری بر کیفیت مطلوب و مرغوب عطر بیک می باشد.
مهمترین هدف شرکت عطر بیکیار این است که فرصت خرید عطرهایی با کیفیت عالی و قیمت مناسب را در اختیار همگان قرار دهد
بهبود مستمر مواد اولیه، روش‌های تولید و کانال‌های مختلف توزیع این امکان را برای شرکت فراهم می‌سازد تا به آنچه که خود را به آن متعهد می‌داند عمل نموده و به اهداف خود نائل آید.
**************************************** **********
انتخاب عطر به عنوان هدیه، اتفاقی جدید در هدایای تبلیغاتی است. شما ابتدا رایحه مورد نظر خود را از بین بیش از 30 رایحه انتخاب نموده و با ارسال طرح و لوگو مورد نظر خود، اقدام به چاپ آن روی شیشه عطر می‌نماییم.

ضمن اینکه شما می‌توانید برای عطرهای تبلیغاتی خود، جعبه اختصاصی با طرح اختصاصی چاپ نمایید.

وب سایت : www.bicyar.com
صدای مشتری : 74819

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

عطر بیک، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

عطر بیک
عطر بیک
آگهی: عطر بیک
عطر بیک