برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
پارسایی

ستیل پالمیتات

ستيل پالميتات

ستیل پالمیتات
شکل ظاهری این ترکیب، موم بی‌رنگ است
ستیل پالمیتات به نام اکتیل پالمیتات، یک مایع روشن و بدون رنگ و عملا بی بو است. ستیل پالمیتات ماده ای سفید، کریستالی و مومی است. ایزوپروپیل پالمیتات مایع بی رنگ و تقریبا بی بو است. در صنایع آرایشی و بهداشتی، پالمیتات در طیف گسترده ای از محصولات استفاده می شود.
پالمیتات ها با استفاده از اسید پالمیتیک، اسید چرب طبیعی که در گیاهان و حیوانات یافت می شود، همراه با مقادیر کمتری از سایر اسید های چرب تولید می شود. ستیل پالمیتات به طور طبیعی به عنوان یکی از اجزای اصلی موم سفید رخ می دهد و می تواند در مرجان استاگورن یافت شود.

ستیل پالمیتات یک استر است و عملکرد آن تابع اسید های چرب روغن زیتون است. به عنوان یک عنصر نرم کننده پوست، برای خواص عملکردی آن مورد استفاده قرار می گیرد. این ثبات امولسیون را افزایش می دهد و بافت چرب را کاهش می دهد. ستیل پالمیتات عنصر چربی تشکیل شده از الکل استیل و اسید پالمیتیک، یک اسید چرب طبیعی است.
این ماده ممکن است از حیوانات استخراج شودروغن مومی که از سر نهنگ یا از دلفین ها استخراج می شود. در بسیاری از مارگرین ها. در کرم، پماد، شامپو، شمع و غیره. مورد استفاده در صنعت چرم. ممکن است دچار ناراحتی شود و موجب تحریک شود.
چرا ستیل پالمیتات در صنایع آرایشی و بهداشتی استفاده می شود؟
مواد تشکیل دهنده پالمیتات به عنوان روان کننده هایی روی سطح پوست عمل می کنند که به پوست ظاهر نرم و صاف می دهد. ایزوپروپیل پالمیتات ممکن است به عنوان یک اتصال دهنده مورد استفاده قرار گیرد که ماده ای است که به مخلوط جامد خشک اضافه می شود تا کیفیت چسبندگی را در طول و پس از فشرده سازی برای تولید قالب یا قرص فراهم کند.
ایمنی
ایمنی پالمیتات ارائه شده است. پانل کارشناس CIR داده های علمی را ارزیابی کرد و نتیجه گرفت که اتیل هگزیل پالمیتات، ستیل پالمیتات و ایزوپروپیل پالمیتات به عنوان مواد اولیه آرایشی ایمن هستند.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

پارسایی، از ۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

پارسایی
پارسایی
آگهی: ستیل پالمیتات
پارسایی