برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
بازرگانی شیمی اکسین پارس

خرید فروش قیمت گلیسیرین , قیمت گلیسیرین

خريد فروش قيمت  گليسيرين , قيمت گليسيرين

گلیسیرین مایعی زلال، بی‌رنگ، بدون بو، با مزه شیرین و غیر سمی است. این ماده در معرض هوا به آرامی رطوبت جذب می‌کند. گلیسیرین به هر نسبتی در آب و اتانول حل می‌شود اما در حلال های آلی مانند کلروفرم، اتر، بنزن و… حل نمی‌شود.
سه گروه عاملی الکلی در سه موقعیت مختلف در ساختار گلیسرول وجود دارند و همین عوامل باعث ایجاد کاربردهای متنوع از این ترکیب شده است. این ماده شیمیایی، غیر فرار بوده و قادر است رطوبت آب را جذب کند. نمونه ای از موارد استفاده از گلیسیرین، تهیه صابون های دارویی و درمانی می باشد.
گلیسرول در غذاها و نوشیدنی‌ها به‌عنوان، حلال و شیرین‌کننده عمل می‌کند و ممکن است به حفظ غذاها کمک کند. همچنین به‌عنوان پرکننده در غذاهای کم‌چرب تهیه‌شده (به‌عنوان‌مثال، کوکی‌ها) و به‌عنوان یک ماده ضعیف کننده در لیکور ها استفاده می‌شود.

سایر مواد از جمله :
اسید استئاریک
سود پرک
منتول
لانولین
پروپیلن گلایکول
PEG 40
گلیسیرین
ساخارین
انواع ویتامین ها
و غیره موجود می باشد.
در صورت نیاز به سایر مواد شیمیایی که در لیست فوق ذکر نشده است لطفا با ما در تماس باشید تا کارشناسان ما در اسرع وقت تامین کننده مواد شیمیایی مورد نیاز شما باشند.

شرکت شیمی اکسین پارس مفتخر است تمامی اقلام مواد شیمیایی را با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی به صورت خرد وکلان هم به صورت حواله و هم در انبار تهران به همکاران و تولید کنندگان گرامی تقدیم نماید.

02122797022
02122797033
02122797044
09195904232
09196801261
09124447690

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

بازرگانی شیمی اکسین پارس، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

بازرگانی شیمی اکسین پارس
بازرگانی شیمی اکسین پارس
آگهی: خرید فروش قیمت گلیسیرین , قیمت گلیسیرین
بازرگانی شیمی اکسین پارس