برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آریا کالا تامین آسیا (آکتا)

فروش انواع فرو سیلیکو منگنز و فرو آلیاژ

فروش انواع فرو سيليكو منگنز و فرو آلياژ

شرکت آکتا با به کار گیری دانش فنی اعضای خود توانسته است جایگاه قابل قبولی را در میان مصرف کنندگان در صنایع مختلف اعم از نسوز، ذوب و ریخته گری، رنگ و رزین، مواد شیمیایی عمومی/خاص بدست آورد.
طور کلی : صنایع فولادسازی را می توان از برترین صنایعی معرفی کرد که برای ارائه انواع فولاد ها نیازمند به ماده اولیه ای هستند که آن را با نام فروسیلیس می شناسند و به فروش می رسانند. فروش این محصول بسته به نوع کارخانجات مصرف کننده در ظرفیت های مختلف عرضه میشود. مقدار سیلیس موجود در ان، بین ۷۲ تا ۷۵ درصد بوده و ماکزیمم آلومینیوم ۲ درصد نیز بر کیفیتش می افزاید. قیمت خرید فروسیلیس فروسیلسیوم، وابسته به مرغوبیت و کیفیت آن ممکن است متفاوت باشد.
منگنز به عنوان یکی از پنج عنصر اصلی آلیاژهای آهنی می باشد که به ازای هر 3% منگنز استحکام کشش فولاد 10 kg /mm افزایش می یابد و اگر مقدار منگنز بین 3تا 8% باشد استحکام کششی با نسبت کمتری افزایش می یابد که از 8% منگنز به بالا استحکام کششی به صورت عکس کاهش می یابد و تغییرات مربوط به تنش تسلیم نیز مشابه استحکام کششی است و همچنین منگنز عمق سختی را در چدنها افزایش می دهد .در مواردی که بخواهند در تولید فولادهای آلیاژی علاوه بر افزایش استحکام کششی ، استحکام مکانیکی و سختی را افزایش دهند از فرومنگنز پر کربن استفاده می نمایند.
این نوع از فروآلیاژها به صورت کاهش کربن گرمایی در کوره قوس تولید می شوند. کوره مورد استفاده در تولید فرومنگنز پر کربن، برای تولید این فروآلیاژها نیز بکار می رود. یکی از مهمترین نکاتی که در رابطه با فروسیلیکومنگنز وجود دارد، افزایش تمایل فولادسازان در سراسر جهان برای استفاده از این فروآلیاژها به جای ترکیبی از فروسیلیسیم و فرومنگنز است. دلایل متفاوتی برای این نکته وجود دارد. اولین نکته اینست که این روش صرفه اقتصادی بالاتری دارد. نکته دوم اینست که میزان عناصر مضر مانند فسفر، نیتروژن و گوگرد کمتر است.
.شما تولید کنندگان، مصرف کنندگان و صنعتگران عزیز میتوانید برای خرید فروسیلیکومنگنز و خرید انواع فروالیاژ با گروه آکتا تماس حاصل فرمایید.
از جمله سایر محصولات مورد نیاز در صنعت ذوب و ریخته گری میتوان موارد زیر را اشاره کرد:
فروش انواع فروسیلیس – فرو مولیبدن- سیلیکومنگنز- فرو کروم - فرو منگنز - گرافیت - کک

اطلاعات شرکت :
تلفن:021-2842235 - 09122872909
ایمیل:Sales@akta.ir
سایت: akta.ir

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آریا کالا تامین آسیا (آکتا)، از ۱۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

آریا کالا تامین آسیا (آکتا)
آریا کالا تامین آسیا (آکتا)
آگهی: فروش انواع فرو سیلیکو منگنز و فرو آلیاژ
آریا کالا تامین آسیا (آکتا)