برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
elmisazanpartchem

خرید و فروش اسید استئاریک 1842

خريد و فروش اسيد استئاريك 1842

اسید استئاریک که اسید اکتا دکانوئیک نیز نامیده می شود , متداول ترین اسید چرب دراز زنجیر است . این ترکیب در چربی حیوانی و گیاهی طبیعی یافت می شود .
اسید استئاریک تجاری مخلوطی از استئاریک اسید و پالمتیک اسید به مقدار مساوی و مقدار کمی اولئیک اسید است و از آن در ساخت شمع ها , لوازم آرایشی , صابون های اصلاح , روان کننده ها و دارو ها استفاده می شود .
استئاریک اسید به طور عمده در تولید مواد پاک کننده , صابون ها , لوازم آرایشی مانند شامپو ها و کرم های اصلاح استفاده می شوند . از استئاریک به همراه روغن کرچک برای تولید نرم کننده ها برای مصارف نساجی استفاده می شود .
ارزان بودن , در دسترس بودن و همچنین بی خطر بودن اسید استئاریک باعث می شود در صنایع مختلف مانند شمع سازی , به عنوان قوام دهنده درترکیب شکر ساده و شربت ذرت برای تولید آبنبات استفاده می شود . همچنین برای تولید مکمل های غذایی کاربرد داشته باشد .
گرید های 1842 و 1843 و 1802 و 630 پالمک

ماده های موجود در الساپا اسید استئاریک رابر گرید و اسید استئاریک پلاستیک گرید و اسید استئاریک بهداشتی و TPU ترموپلاستیک پلی یورتان و TPE ترموپلاستیک الاستومر و اسید استیک و اسید فرمیک و اسید فسفریک و اسید بوریک و اسید سیتریک و تری سدیم فسفات و ...
راه های ارتباط با الساپا:
02188619379 داخلی 207
09120165649

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

elmisazanpartchem، از ۱۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ هفته پیش به روز شده.

elmisazanpartchem
elmisazanpartchem
آگهی: خرید و فروش اسید استئاریک 1842
elmisazanpartchem