برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
استخری

ستو استئاریل الکل

ستو استئاريل الكل

ستو استئاریل الکل

ستو استئاریل الکل (Cetostearyl Alcohol) ترکیبی از الکل های چرب است که عمدتا از الکل های ستیل و استئاریل تشکیل شده است و به عنوان الکل چرب طبقه بندی می شود. این ترکیب با ترکیب الکل های چرب از منابع گیاهی مانند الکل نارگیل ساخته شده است. به عنوان یک تثبیت کننده امولسیون، و روان کننده های تقویت کننده فوم، و همچنین عامل افزایش دهنده ویسکوزیته آب و غیر آلی است.

این محصول احساس خستگی را به پوست می بخشد و می تواند در امولسیون های آب در روغن، امولسیون های روغن در آب و فرمول های آب آشامیدنی استفاده شود. به طور معمول در محصولات مو استفاده می شود، و همچنین در داروها به عنوان یک نرم کننده، ضخیم کننده، مرطوب کننده، امولسیفایر، تثبیت کننده، توفنده کننده و همچنین عامل حمل برای سایر مواد استفاده می شود.
انواع کاربردهای ستو استئاریل الکل

الکل Cetostearyl دارای کاربرد های صنعتی از جمله در لوازم آرایشی، چرم، نساجی، مواد شوینده، مراقبت شخصی، پالپ و کاغذ است. ستو استئاریل در صنعت آرایشی و بهداشتی و دارویی به عنوان کف کننده، پایدار کننده، افزایش دهنده ویسکوزیته، امولسیون و… مورد استفاده قرار می گیرد، همچنین در محصولات مراقبت از پوست موجو می شود رطوبت پوست حفظ شود و پوست مرطوب و نرم بماند. بخش مهمی از کار مواد آرایشی ترکیب مواد آرایشی با همدیگر است ستو استئاریل الکل یکی از بهترین امولسیون کننده برای این مواد هستند، این مواد اگه به خوبی ترکیب نشوند اب و روغن از هم جدا می شوند و بافت های کرم به خوبی جذب پوست نمی شود.

ستو استتئاریل الکل در محصولات آرایشی، کرم های بدن و صورت، لوسیون ها و محصولات مراقبت از مو و پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

استخری، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

استخری
استخری
آگهی: ستو استئاریل الکل
استخری