برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
خدمات تراش ایران صنعت

خدمات تراشکاری و سری تراشی | مجموعه صنعتی ایران صنعت

خدمات تراشكاري و سري تراشي | مجموعه صنعتي ايران صنعت

خدمات تراشکاری و سری تراشی
بیش از 25 سال ، مجموعه صنعتی ایران صنعت ارائه دهنده برترین و بهترین خدمات تراشکاری و سری تراشی میباشد. ما طیف وسیعی از قطعات فلزی (برنجی ، فولادی ، آلومینیومی ،آهنی …. ) با توجه به نیاز و مشخصات دقیق شما به وسیله ی دستگاه های تراش ( سری تراش و CNC ) هرچقدر ساده و یا پیچیده ارائه میدهیم. شما چه خواهان یک نمونه اولیه از قطعه و یا خواستار تولید انبوه قطعات تراشکاری باشید در سریع ترین زمان ممکن با قیمت رقابتی ، قطعات خود و خدمات ما را دریافت میکنید.
مجموعه ایران صنعت با دارا بودن گواهی استاندارد ISO9001-2015 و بیش از 25 سال سابقه در صنعت تولید کشور میتواند انتخاب بسیار مناسبی به عنوان تنها تامین کننده قطعات فلزی شما باشد. وقتی ما را انتخاب می کنید ، شما یک شریک اختصاصی دارید که قادر به تولید تمام قطعات مورد نیاز شما در یک مکان مناسب و قابل اعتماد است.
اگر شما آماده دریافت یک راه حل کامل برای دریافت کلیه خدمات ماشین کاری و تراشکاری ( سری تراشی ) هستید ، مجموعه صنعتی ایران صنعت آماده ارائه کلیه این خدمات به شما میباشد. با شماره 33281822(021+) با ما در تماس باشید و یا اینکه از طریق سایت از کمک متخصصان ما بهره مند شوید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

خدمات تراش ایران صنعت، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۱۱ ماه پیش به روز شده.

خدمات تراش ایران صنعت
  • تهران، تهران، اتوبان خاوران، شهرک صنعتی خاوران، سایت فناوران، کوچه صنعت شمالی، پلاک 1114
  • 021 3328 1822
خدمات تراش ایران صنعت
آگهی: خدمات تراشکاری و سری تراشی | مجموعه صنعتی ایران صنعت
خدمات تراش ایران صنعت