برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
سام شوفاژ

اسیدشویی منبع آبگرم

اسيدشويي منبع آبگرم 09120708072

سام شوفاژ با مدیریت کارشناس ارشد انرژی و دارای گواهینامه از سازمان فنی و حرفه ای ایران در خصوص تعمیرات تجهیزات حرارتی و برودتی و پایپینگ ، با کادری مجرب و فنی و سالها تجربه در تعمیر و سرویس و نگهداری تاسیسات و تجهیزات .

اسید شویی منبع موتورخانه با اسید مخصوص دارای مواد محافظ فلز ( اینهیبیتور) - اسید شویی مبدل منبع کویلدار - دمونتاژ منبع و تخلیه آب و جرم زدایی و اسید واش مبدل و رفع مشکل گرم نشدن آب مصرفی - اسید شویی مبدل لحظه ای - اسید شویی مبدل پکیج - اسید شویی مبدل استخر و جکوزی - جرمگیری مبدل پکیج - جرمگیری مبدل ( هیت اکسچنجر )- اسید شویی کوئل فنکوئیل - پاک کردن جرم ناشی از سختی آب ( کربنات کلسیم ) و آهکی - اسید شویی کوئیل مسی و واشر بندی و آببندی - فروش لوازم اسید شویی شامل اسید مخصوص اسید شویی - عایق و واشر مخصوص دارای منجیت ونخ دار - واشر کلین گریت - ترمیم و تعمیر مبدل حرارتی مسی - تعمیر فلنچ کوئل

**************************************** *******************
دیسکلر چیست؟

دیسکلر (Descaler)

دیسکلر (Descaler) یا رسوب زدا به محلول شیمیایی گفته می‌شود که برای رسوب زدایی انواع سطوح موجود در تاسیسات سرمایشی و گرمایشی، برج های خنک کننده، دیگ های بخار، بویلر ها و … به کار می‌رود و به هیچ وجه به دستگاه ها و لوله ها آسیب نمی‌رساند. دیسکلرهای بر پایه اسید کلریدریک (HCl) بیشترین کاربرد را دارا هستند.

دیسکلر به دلیل مشکلات رسوب‌گذاری در صنایع مختلف تولید شد تا با افزودن این محلول به سیستم گردش آب رسوبات بسته شده از بین برود. رسوب (Scale) لایه‌‌ی جامد غیر قابل حل در آب می‌باشد که بر روی سطوح و لوله‌های تاسیسات سرمایشی و گرمایشی ته‌نشین شده و با گذر زمان لوله‌ها و مسیرهای عبور آب را مسدود کرده و سبب افزایش مصرف انرژی، کاهش راندمان و آسیب به تاسیسات می‌گردد. از نظر شیمیایی رسوب ترکیبی از نمک های کلسیم و منیزیم (CaCO3 و MgCO3 ) و … است که پس از واکنش با دیسکلر به محلولی قابل حل در آب تبدیل شده و به راحتی شسته می‌شوند و این محلول آسیب‍ی به لوله‌ها و فلزات نمی‌رساند.

ماده اصلی دیسکلر، اسید معدنی (inhibited acid) است و وجود ماده حفاظت کننده (inhibitor) دراین ترکیب موجب حفاظت کلیه فلزات از خوردگی های بعدی می‌گردد. همچنین برای نفوذ در رسوبات و رسوب زدایی موثرتر و سریع‌تر در این ترکیب ازماده خیس کننده (surfactant) نیز استفاده می‌شود. در حال حاضر دیسکلر ، مهم‌ترین اسید برای رسوب‌زدایی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی در دنیاست. مهم‌ترین خاصیت دیسکلر ظرفیت بالای آن برای حل نمودن لایه‌های اکسیدی است. دیسکلر خطرناک بوده و استفاده از آن نیاز به وسایل ایمنی و مجهز دارد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

سام شوفاژ، از ۱۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ روز پیش به روز شده.

سام شوفاژ
سام شوفاژ
آگهی: اسیدشویی منبع آبگرم
سام شوفاژ