برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آماج صنعت آذر

درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتيك شيشه اي

درب اتوماتیک شیشه ای
درب اتوماتیک شیشه ای آماج صنعت آذر مجهز به بهترین و پیشرفته ترین موتور دنیا ، موتور دانکر می باشد. این درب ها دارای غلتک های مقاوم در برابر سایش، رطوبت، گرما و سرما هستند. درب اتوماتیک آماج در مجهز به بهترین عیب یاب اتوماتیک (میکروپروسسور) است. یکی از ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای مقطع ریل قابل تعویض برای بالا بردن عمر سیستم می باشد.

این مجموعه با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تهیه، تولید و نصب انواع درب های اتوماتیک شیشه ای و با هدف جلب رضایت خریداران محترم که جز اصلی ترین سرمایه های این شرکت می باشند، راهی را آغاز نموده که تا کنون به پشتوانه همین رضایتمندی و دانش نیروهای متخصص و مجرب خود این راه ادامه داشته و با الطاف خداوند متعال و حسن اعتماد و انتخاب شما ادامه خواهد داشت.

انواع درب اتوماتیک شیشه ای
درب اتوماتیک کشویی ساده
این درب به صورت دو لنگه و تک لنگه متحرک با فرمان چشم، باز و بسته می گردد. به دلیل عملکرد ساده آن یکی از درب های رایج و پر کاربرد است. در درب اتوماتیک کشویی حداکثر عرض بازشو حدود 300 سانتی متر شامل دو لنگه می باشد.

درب اتوماتیک تلسکوپی
درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی برای استفاده از بیشترین عرض بازشو به کار می رود. این درب از انواع درب های کشویی خطی می باشد. درب های اتوماتیک تلسکوپی می توانند به صورت 2 لنگه یا 4 لنگه متحرک استفاده شوند.

درب اتوماتیک گردان
درب اتوماتیک شیشه ای گردان به گونه ای طراحی شده است که در یک زمان یکسان هم باز و هم بسته می شود. درب اتوماتیک گردان یا چرخشی برای مکان هایی که اختلاف دمای داخل و خارج مجموعه زیاد می باشد، استفاده می شود.

درب اتوماتیک گرد
درب اتوماتیک شیشه ای گرد عملکردی شبیه درب های اتوماتیک کشویی دارند. فقط شکل ظاهری آنها به صورت گرد یا دایره ای می باشد. درب اتوماتیک گرد دارای انواع مختلف نیم گرد، قوسی و ... می باشد.

آدرس:

تهران اشرفی اصفهانی ابتدای جلال آل احمد، پلاک 174، طبقه 2، واحد 8

تلفن : ۴۴۲۷۳۶۰۰ - ۰۲۱

فکس : ۴۴۲۶۹۹۴۹ - ۰۲۱

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آماج صنعت آذر، از ۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

آماج صنعت آذر
  • تهران، تهران اشرفی اصفهانی ابتدای جلال آل احمد، پلاک 174، طبقه 2، واحد 8
  • 021 4427 3600
آماج صنعت آذر
آگهی: درب اتوماتیک شیشه ای
آماج صنعت آذر