برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
وکیوم آسیا (وکیوم و بلوئر

طراحی و ساخت Vacuum Chamberمخزن وکیوم

طراحي و ساخت Vacuum Chamberمخزن وكيوم

شرکت وکیوم آسیا
شماره ثبت 387756
پمپ وکیوم و بلوئروکلیه مداره وسیستم مربوط به خلاء(تعمیر،فروش،ساخت)-یکسال گارانتی
مشاوره رایگان-خدمات ما دارای یک سال گارانتی می باشد
شرکت وکیوم آسیا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه طراحی،ساخت،تعمیر و فروش سیستمهای وکیوم و فشار (بلوئر) یکی از برترینهای صنعت وکیوم می‌باشد. محاسبه،طراحی و ساخت انواع مدار وکیوم و بلوئر و سیستمهای وکیوم زیر نظر مهندسین مجرب،تحویل و راه‌اندازی سیستمها در محل کارخانه بهمراه گارانتی و خدمات پس از فروش.
این شرکت با بهره‌گیری از فن‌آوری روز دنیا و استفاده از ماشین آلات،تجهیزات و امکانات دقیق و پیشرفته همگام با تکنولوژی مدرن امکان تعمیر و بازسازی انواع سایدچنل Side channel،بلوئر Blower & Roots،پمپهای وکیوم رینگ آبی و روغنی liquied Ring،پمپ وکیوم خشک Dry Pumpsو همچنین پمپهای روتاری وین Rotary vane،دیفیوژن Diffiusionو توربومولوکولار را در داخل کشور فراهم آورده است.
شرکت وکیوم آسیا با فعالیت در عرصه بین‌المللی و دسترسی به بازارهای جهانی و ارتباط مستقیم با سازنده های داخلی و خارجی دارای یکی از قدرتمندترین شبکه های تامین قطعات پمپها،اتصالات،فشارسنجها،مخازن و دیگر ملزومات صنعت وکیوم برای پمپهایی نظیر Edwards,Leybold,oerlikon,Alcatel, Adixen,Busch,Pfeiffer,Varian,Balzer, Sihi,Nash,Arezen,Dresser,Lesker, Ulvac, Kinney,Savant,Welch,krytox,Santovac, MKS,Stokes,tribodynمیباشد.
درباره کلیه سیستم های وکیوم از فشار 2 بار تا خلاء 10-^10 میلی بارمیباشد. ما آماده مشاوره،طراحی و اجرا هستیم.
ساخت انواع دستگاهای لایه نشانی،ساخت شتابگرها،ساخت کوره خلاء،ساخت مخازن خلاء(وکیوم چمبر)،ساخت انواع فیدتروها،ساخت انواع پکیچ ها ترکیبی پمپ های وکیوم،ساخت انواع اتصالات وشیرآلات استاندارد وسفارشی.
پمپ وکیوم در صنایع غذایی،شیمیایی،دارویی،کاغذ،آزبست،نفت، گاز،پتروشیمی،راکتور،آزمایشگاهها،مراکز تحقیقاتی،کارخانجات قند،بسته بندی،صنایع شیشه،معادن،لایه نشانی،نانو تکنولوژی،چوب،آب و فاضلاب و...مورد استفاده قرار میگیرد.
تلفن:6-66791775-66795738-66797285-021 واتساپ: 09106618679
email:asiavacuum@gmail.com
www.asiavacuumpumps.com
آدرس: تهران-جاده قدیم کرج(بزرگراه فتح)-جنب پمپ بنزین-فتح 25-پلاک15

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

وکیوم آسیا (وکیوم و بلوئر، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱ روز پیش به روز شده.

وکیوم آسیا (وکیوم و بلوئر
وکیوم آسیا (وکیوم و بلوئر
آگهی: طراحی و ساخت Vacuum Chamberمخزن وکیوم
وکیوم آسیا (وکیوم و بلوئر