برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
وکیوم آسیا (تعمیر و فروش انو

ساخت ، تعمیر و فروش پمپ وکیوم اسکرول

ساخت ، تعمير و فروش پمپ وكيوم اسكرول

شرکت وکیوم آسیا
شماره ثبت 387756

شرکت وکیوم آسیا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه طراحی ، ساخت ، تعمیر و فروش سیستمهای وکیوم و فشار (بلوئر) یکی از برترینهای صنعت وکیوم می‌باشد. محاسبه ، طراحی و ساخت انواع مدار وکیوم و بلوئر و سیستمهای وکیوم زیر نظر مهندسین مجرب ، تحویل و راه‌اندازی سیستمها در محل کارخانه بهمراه گارانتی و خدمات پس از فروش

پمپ وکیوم (scroll) حلزونی یکی دیگر از پمپهای خشک است که با حرکت یک مارپیچ حلزونی شکل درون یک مارپیچ ثابت ، انتقال سیال را میسر می‌سازد. این مارپیچ‌ها هوا را با فشرده سازی از پمپ خارج می‌سازند. این فشرده‌سازی تولید گرمای زیاد می‌نماید که توسط فن خنک می‌شود. فشار نهایی وکیوم پمپ اسکرول به 0.01mbar می‌رسد.

این مجموعه صنعتی با بهره‌گیری از تجارب متخصصین ، ارتباط با دانشگاها و موسسات عالی داخلی و خارجی توانسته است به منظور کاهش برق مصرفی و بهینه سازی انرژی اقدامات موثری در اصلاح و تغییر مدارها و سیستمهای خلاء و فشار فرسوده و قدیمی انجام دهد.

پمپ وکیوم در صنایع غذایی ، شیمیایی ، دارویی ، کاغذ ، آزبست ، نفت ، گاز ، پتروشیمی ، راکتور ، آزمایشگاهها ، مراکز تحقیقاتی ، کارخانجات قند ، بسته بندی ، صنایع شیشه ، معادن ، لایه نشانی ، نانو تکنولوژی ، چوب ، آب و فاضلاب و .... مورد استفاده قرار میگیرد.

تلفن: 6-66791775-66795738-66797285-021
واتساپ : 09106618679
www.asiavacuumpumps.com
آدرس: جاده قدیم کرج(بزرگراه فتح)-جنب پمپ بنزین- فتح 25- پلاک 15- شرکت صنایع وکیوم آسیا

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

وکیوم آسیا (تعمیر و فروش انو، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱ هفته پیش به روز شده.

وکیوم آسیا (تعمیر و فروش انو
وکیوم آسیا (تعمیر و فروش انو
آگهی: ساخت ، تعمیر و فروش پمپ وکیوم اسکرول
وکیوم آسیا (تعمیر و فروش انو