برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
سید حسن حسینی

بگ فیلتر

بگ فيلتر

غبارگیرهای پارچه ای که بطور عمده به نام بگ فیلتر و بگ هاوس شناخته می شود ، یکی از کاراترین و اقتصادی ترین انواع فیلترها می باشد.گاز غبار آلود به یکی از خانه های فیلتر وارد شده ، ذرات غبار با قطر بزرگتر پس از ورود ، تحت تاثیر نیروی وزن خود به طرف انتهای محفظه بگ فیلتر و روتاری والو حرکت کرده و مابقی برروی کیسه های فیلتر جمع می شوند. زمانی که ضخامت غبار جمع شده بر روی کیسه ها به حدی برسد که جریان یه سختی عبور می‌نماید (افت فشار) پروسه تمیز کردن کیسه ها آغاز می شود.
تمیز کردن کیسه ها به سه روش امکان پذیر است: روش هوای معکوس (Reverse air) ، روش جت هوا (air pulse) و روش مکانیکی (shaker)..
پیشرفته ترین روش تمیز کردن کیسه ها روش جت پالس می باشد که این شرکت در تمامی طراحی حای خود از این روش استفاده می کند.
برخی از پروژه های بگ فیلتر این شرکت عبارتند از:
سیستم سیستم فیلتراسیون کوره ذوب مس شرکت دنیای مس کاشان
سیستم بگ فیلتر شرکت قائم
سیستم غبارگیر کوره دوار 500 تنی گچ کویر قم

طراحی و ساخت قطعات مختلف کارخانجات سیمان از جمله روتاری در سایزهای مختلف و طبق سفارش ، انواع سیکلون ها با دبی مشخص مطابق سفارش کارفرما ، انواع فن های سانتریفیوژ ، انواع سیستم های BAG FILTER مطابق با استانداردهای زیست محیطی و طراحی انواع سپراتورهای مربوطه تا رساندن به مش 1500 و ...

تمامی ماشین الات ساخت این شرکت داراری گارانتی 1 ساله بوده و به مدت نامحدود دارای خدمات پس از فروش می باشد.
ویژگی دیگر ماشین الات و کارخانجات این شرکت علیرغم کیفیت بسیار بالاتر نسبت به سایر موارد مشابه ساخته شده در کشور ، قیمت بسیار مناسب و پایین می باشد.
تنها کافی است تماس بگیرید تا پیش فاکتور این شرکت برای شما ارسال گردد و خود قضاوت کنید...
09127974017

توضیحات تصویر:
تصویر متعلق به یکی از مهم ترین پروژه های انجام شده در سطح کشور در صنعت مس و فولاد می باشد که توسط مهندسان جوان این شرکت طراحی و اجرا شده است.
تصویر فوق سیستم بگ فیلتر شرکت تولیدی دنیای مس کاشان می باشد که این شرکت پس از جمع آوری سیستم غبارگیر آبی خود "اسکرابر" اقدام به سفارش سیستم غبارگیر خشک از نوع جت پالس نمود.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

سید حسن حسینی، از ۱۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۲ ماه پیش به روز شده.

سید حسن حسینی
سید حسن حسینی
آگهی: بگ فیلتر
سید حسن حسینی